MB Trac 900
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de MB Trac 900 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Het leek afgelopen week wel Sinterklaas!
Vanochtend een nieuw speelgoedje opgehaald...
Laatste
Reacties
Mag m mij ook wel brengen, ik bied 15ct de kilo
Nee, hoezo?
Zal van de week met ut mooie weer is wier met 't peerd an de gange goan.
Mot toch nog effen wier het één en aander an gebuurn veur daw het oale trekkerseizoen wier in goat.
Zag ik dat good dat alleene de 2 oonderste schotten mist?
Is het woord 'nieuw' hier wel van toepassing?
Sorry Benno! Ouwehoeren mag ik graag doon, mo'j onderhand wal wetn
Boademketting is al hiedroolies, en dee 2 klepcilindertjes doot het hem dan ok nich meer.
Dat wordt dus slangen umstekn.
Nee, dan ist good!
Bert, ik kiek mon wa ff of hier nig toevallig wat is blievn liggen
Ik goa eerst de loek'n dichte doon. Um half zesse geet mien wekker a wier, en hebbe net verjoardag van nen kameroad achter de koez'n.
Wördt dus nog ne hele opgave mornvrog.
Hanomag-style!
Met n'en grootn knipoog an @allrad
Gef niks, word ie hard van.
Is goed, ie heurt nog. Een ew en een dw is minimum zeker? Wat hej noe?
Weltrustn
Ik zit er over te denken om hier een volgordefunctie op te bouwen, dat de bodemketting vanzelf begint te draaien als de klep los is. Is universeler, kan evtl. de 461 er ook nog voor.
Is ook een zeeeeeer goede oplossing!
Ew is voldoende voor de klep, toch? En dan dw voor de hydromotor en een lekleiding vanaf daar rechtstreeks op de trekker. Weet niet wat er al op de 5000 zit? EW+ retour of toch een DW?
Trouwens, een regel'kraan' voor de ketting, is die nodig? Kan dat dan wel fatsoenlijk icm met n volgordeblok?
EW voor de klep is niet genoeg, dat zou inhouden dat je geen kanten los kunt maken, omdat je alle mais er direct weer doorblaast.
Bodemketting is ew wel genoeg, met drukloze retour. Als de retour echt drukloos is, is een lekleiding niet nodig.
Snelheid regelen is met 25l/min echt niet nodig. Dat wordt pas belangrijk bij 80+....
Aha! Heb wel n DW, dacht ik. Zon los kuilvoersnijderblok. Een dubbele koppeling op de retour maken, met een driewegskraan op je ew? Ja weet t, tis beunhazen, maar minder duur, dan n volgordeventiel
Een hydro verplicht een kant op laten draaien is op te lossen door aan de ventielkant een mannetne, en aan de retourkant een vrouwtje te draaien. Zag je vroeger toch geregeld, en eerlijk gezegd heeft t teveel pluspunten
Of haal een krabbak in huis, die goed versleten is. Die bodems zijn vaak gauw verrot, maar bij n LMB loont t niet om de hydraulica er uit te peuteren
Dat heeft de 461 ook, maar daar wil ik juist bij de silagewagen van af. Dan zul je elke trekker aan moeten passen, die er voor komt te staan. Is niet handig. Even een slang losschroeven, terugslagklepje er tussen, en klaar!
Achzo! Ja zit ook wat in. Bij de 533 hebben we t al s omgebouwd, en weer teruggebouwd. Je zou ook een tweetal mannetjes of vrouwtjes aan elkaar kunnen sleutelen he Weet niet wat goedkoper is?
Wattan, hej interesse? Fijne geveerde dissel, en met lading is de klep dicht...
Zut dr wieders wa schier oet. Kopschot hof ie niks an te doon, ideaal met kanten losmaaien.
Proost!
Wat veur ansloeting heb ie op de 5000? EW + DR?
Dan hek nie wat liggen...
@Allrad ik heb overall intresse in
het geet noe niks anders dan over mais mais mais mais mais mais mais BIER mais mais mais mais bier bier
Is het al 26 januari???????
Mmm. Poete meende al of hij moest bellen of ze nog een paar rijen hadden staan. Dan hadden we de Mengele nog even weer uit kunnen proberen.
Wat was er kapot aan de häkselmølle?