John Deere 6620
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere 6620 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
maar niet alleen het gewicht is belangrijk, de banden eronder zijn zeker zo belangrijk
@mdoornekamp
is de nieuwe wagen ook gedwongen gestuurd of niet? zal wel mooi lopen overal dikke banden onder
en stuurt schokkender als hydraulisch van wat ik hoorde
Er is ook nog wel een 16 mm te verkrijgen maar dat lijkt mij dan te klein!
heb je nog meer goede tips?
de looprollen van de pickup liepen ook niet mooi door de curvebaan, nu blijkt dat er ook nog plaatje van 3mm hoort tussen te zitten. het wordt wel een grote revisie, heb er nu tijd voor en hoop dat straks met inkuilen alles perfect loopt.
Ga je de wagen op load sense hydrauliek gebruiken? dat kan wel bij deze types. Je moet sowieso een goede drukloze retour gebruiken. En een goede zware stroom toevoer anders werkt je bodem ketting snelheid regeling niet goed
De retour bij deutz bijna drukloos want het gaat niet door een filter, bij mijne dan
1/2 inch snelkoppelingen is tot 70l/min. Bij jouw trekker wordt de retour olie gefilterd toch? Daar kan het natuurlijk ook beginnen te stuwen.
edit lees niet via ls dus maar 3/4 kwart moet makkelijk 100 liter per min door kunnen. Is de ls aansluiting op de wagen wel goed afgesteld?
jankt de pomp ook heel erg als je de bodemketting aan zet?
Belangrijkste vraag voor mij is, geeft de trekker al max liters bij 1700 toeren of wil er niet meer door het systeem
Leiding onder de wagen zijn ook maar 15 mm ( uitwendig)
Dat weet ik ook niet, maar ik weet wel dat als je op een loos ventiel druk zet de pomp een signaal krijgt dat hij maximale liters geeft want hij geeft normaal niet alle liters op 1 ventiel. Dus met druk op een loos ventiel omzeil je dat en krijgt de ls maximale druk
Haal jij de druk retour en ls af van het moederblok? zo ja dan moet er ook inwendig nog wat aangepast worden volgensmij maar weet dat niet zeker
Hier hebben we ooit eens gemeten bij 1 trekker en die kwam bij volgas ruim boven de opgegeven capaciteit, dus ik vermoed dat die opgegeven capaciteit bij JD idd bij een lager toerental is.
Welk toerental weet ik zo niet, maar wel een flink eind onder de 2000.
Als je een hendel er bij aantrekt, druk je de olie met geweld (200 bar) door de wagen. Olie loopt dan altijd wat sneller. De ls regelt de druk/liters dan niet.
als je dan de pomp wel maximaal uitzwenkt krijg je wel veel extra druk en warmte in het systeem
die is tussen de 15 en 30 bar
Zo'n mega cfs moet ook wel 180 pk voor als je de capaciteit wil benutten. Dat valt je met een 6910 nog niet mee, want die loopt je warm. Mijn 6630 is 160 pk en dat gaat net aan. Maar die heeft wel veel meer koelcapaciteit. En ik probeer altijd het zware gras met de 6155R op te ruimen.
Ik heb ook het meeste land op afstand, en dat gaat zeker niet minder worden, 2 vrachten per uur red ik niet gemiddeld. Net wat je zegt, het is vooral een financiele overweging, als we het niet meer kunnen rondrekenen komt er geen andere wagen. We hebben altijd al de loonwerker mee laten rijden als we het niet aankunnen dus heel dringend is het ook allemaal niet. Het is een mooie hobby maar niet meer dan dat.