een mooie 4788. Foto is geplaatst door fabian op 23-07-2007 om 07:02:33, met 30 reacties.

International 7488

92 foto's van @fabian

fabian
Een mooie 4788

Reacties

IH-Kees
Geen frontgewicht nodig
fabian
Stom ik had de bron er ook bij gezet, maar die zie ik niet dus bij deze www.ytmag.com
1046
Haha, dikke mieren eter
thmtrader
Verplaatsen naar 7488!
egesink
Ik heb dit object verplaatst van Tractoren International 4788 (Poseren) naar Tractoren International 7488 (Poseren)
magerehein
Mag een eigen plaatsje hebben zijn er maar 16 van gemaakt
hobby-farmer
Oei maar 16 stuks van gemaakt? dat zijn der niet veel!, zeldzaam dus.
magerehein
Meende 60.000 dollar voor zo n machine
thmtrader
Jammer dat ze gestopt zijn met de bouw van die machines!
hobby-farmer
Dat is geen geld wim!!!!!hahaha maar in wat voor jaren zijn ze gemaakt,en hoeveel trekker leven er nu nog van?
magerehein
Tis jammer dat IH helemaal gestopt is en dat het Case IH is geworden.Erg mooie techniek voor die tijd.Mag er aan sleutelen en er mee rijden maar petje af
thmtrader
Achterbrug zat toch ook in de magnum?
magerehein
Nee Magnum achterbrug is onder een kleedje naar Racine gebracht vanuit de Farmall fabriek toen die door het Case managment werd gesloten.Onder dat kleedje lag ook een cvt maar die is nooit verder ontwikkeld.Hier zat een nieuwe versnellings bak in die men de TR 4 noemde.Mijne zit nog een TR 3 in
thmtrader
Ik heb al eens gelezen dat ze met deze trekkers naar de 400 PK toe wilden gaan!
magerehein
@ Henk deze zijn van bouwjaar 1986.De laatste maanden voor het faillietsement van IH.Geloof dat Case nog een aantal nog niet helemaal afgebouwde trekkers vernietigd heeft
thmtrader
Venietigd.....nachtmerrie!
magerehein
Kan ook Menno daar kun je bij de mijne ook wel aan komen.International ging later verder met vrachtwagens en bouwt het 466 blok nog steeds maar nu met common rail turbo intercooling etc komen ze daar dik over
thmtrader
Heb van de 3588 nog een 1/16 model! Erg mooie trekker.
magerehein
Case wilde alleen de axial flow combines van IH en stootte verder alles af.Ze laadde de 2 in ontwikkeling zijn de versnellingsbakken op en sloot de fabrieken.In de Case fabriek plakte men er nieuw plaatwerk en een motor van Cummins voor omdat International zelf de 466 motoren fabriek had gehouden voor diens vrachtwagens.Case was snel klaar en noemde het de Magnum.Maar het Dashboard uit de eerste Magnum en 3588 van mij zijn bijna nog iedentiek
thmtrader
Vandaag nog zitten kijken naar een Magnum, toch wel mooi maar dat schakelen is niet wat!
magerehein
Dr komen klappen uit die bakken waarvan je denkt wat gebeurt daar.Toch als je ze uit elkaar haalt schijnen het heel eenvoudige bakken te zijn
thmtrader
Ik heb me laten vertellen dat een plaat van een magnum door een plaat van een JD past, en ik ben gewend aan de de JD bak waarbij je willekeurig kunt schakelen!
magerehein
Ben niet zo n JD aanhanger maar die types die jij hebt zij n wel mooi is dat ook een full powershift dan?
thmtrader
In de 4050 en de 4955 zit een full powershift ja, is een 8 traps met high low en een overlapende trap dus 15 traps, moet je mee leren werken maar als je het onder de knie hebt SUPER! Wegrijden is schakelen naar bijv de 7e trap dan per 2 naar 11 en dan per trap omhoog!
magerehein
Oude Magnums zit een 18 traps PS in.Kan je zo door schakelen zonder groepen oid.
Ga dr vantussen mannen morgen weer naar het ziekenhuis
thmtrader
Suc7 en kalm an!
guus hiddink
Aleen terug schakelen is een ramp met die magnums magerehein
jehan
Ja hein succes he morgen ..we horen wel weer
mf3125
Heb nog een proefrit gemaakt met deze trekker. Was met T&W een rondreis an et maken door states en Canada

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 7488 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!