Lely Tigo XR
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Lely Tigo XR ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Nieuwe Lely Tigo XR opraap- en silagewagen, voorwand kantelt met oprapen alstie bijna vol is naar voren.
Laatste
Reacties
Denk een al redelijk vergevorderde proto
Die kleden dekken m wel goed af Kopschot is wel typisch Mengele trouwens
Ik gruwel altijd als ik de gever van de stuurinrichting zie bij opraapwagens, allemaal draai en knikpunten. overal iets speling en het achteruitrijden is weer helemaal k*t.
Gewoon via een hoekopnemer (potmeter) op de dissel, deze goed afschermen en klaar.
Moet betaalbaar zijn en blijven
Denk niet dat je het eventuele meerbedrag terugvind op een kar van dit caliber.
Dat klopt En dan t onderhoud en vervangen maar ff rekenen
Maar dat betekend nog niet dat ik deze wagen snap.. Gaat het gras nu onder langs dat grijze deel? zo scheef? ik heb eerder het idee dat dit gewoon een ordinaire schuifwagen is lol. Of dat voorschot zit nu recht boven de pickup. en als de wagen vol is kan die klep naar de trekker kantelen waardoor er meer ruimte ontstaat. (of je dat dan vol krijgt met laden is bij mij een raadsel zit een stroming in dat gewas en verwacht niet dat het ineens tegendraad gaat vallen. Maar kan het mis hebben dan ben je dus ruimte kwijt boven de dissel.. als dat maar goed gaat met een bult oprijden
Denk dat het wel mooi laden wil, eerst houdt je hem gewoon normaal recht. Als de wagen dan vol is doe je het schot een stukje naar voren, dan lijkt het me dat het gras wel voor het andere langs gaat, zoekt toch de weg van de minste weerstand. Zit volgens mij nog wel een persschot boven, dus het zal ook wel niet direct de wagen uitpuilen.
Meer gewicht voorop is eerder gunstig dan ongunstig. Bent het gewicht nodig om grip te hebben. Met zwaar gras wil het vaak beter als met licht spul. In zwaar gras zakt de ladewagen ook veel minder diep weg.
Bedoelde de ruimte met kuil op rijden Cabine tegen opraapwagen geval
gek is niet gek genoeg.
taarup had het toch niet zo heel erg slecht gezien met zijn persschot schuin de bak in.
weer iets wat na bijna 30 jaar door een ander opnieuw woord uitgevonden.
denk dat deze kar net zo veel leeg weegt als een volle 465.
wil je al het exstra gewicht wat aan de voorkant er bij komt dragen dan mag er wel een HEEL zwaar invoerframe in liggen.