Sgardiboldi ST 10
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Sgardiboldi ST 10 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Deze wagen is speciaal voor Loonbedrijf Ronald Bos uit Hoornsterzwaag gebouwd. Normaal zijn deze wagens geel maar voor Bos is deze rood gespoten omdat hij geel absoluut nit mooi vindt. Verder heeft deze wagen een aantal extra's door Loonbedrijf Bos uitgevonden zoals o.a. een dubbele afvoerband. Ook zijn op zijn verzoek 15 LED! werklampen gemonteerd.
Laatste
Reacties
Heb het onderweg wel es vaker gezien
ziet er goed uit.
heb je nog meer foto's of filmpjes?
Ja ik weet
Maar heb ze van anere loonbedrijven wel gezien
Strautmann heeft het ook als optie
sorry,
ik was in de war
t was een siloking die toen vrij snel na levering weer terug is gegaan.
dat kan kloppen, maar geen zelfrijder.
je hebt een PB
W? met de storti die eerst een rmh had?
om wat voor reden?
gingt niet gout?
bij mij de laatste paar jaar geen schokkende veranderingen. deze winter 1 of 2 erbij om te proberen.
Nu is het zomer, dus de rustige periode.
Maar je klantenaantal bijft stabiel? is nogal een vaste kostenpost die je elke maand weer hebt als boer, zou me ook kunnen voorstellen dat ze bijv. weer een doseerwagen kopen
de reden dat de meesten laten voeren is arbeid. Pas daarna komen alle andere voordelen.
Ik voer bij 9 van de 10 bedrijven structuur, de helft van mijn klanten heeft 1 of 2 robots, die willen alleen maar structuur, structuur en nog eens structuur. Doseerwagens kwamen hier een paar jaar geleden ook steeds meer, ik weet er nu al minstens 4 te koop, 4 jaar oud.
Reden; onverwachts onderhoud, structuur voeren is te lastig, en je hebt altijd 2 trekkers nodig.
veel klanten van mij hebben maar 1 trekker.
maar iedereen heeft zijn eigen systeem, iedereen doet het op zijn manier, maar voor de toekomst verwacht ik nog steeds schaalvergroting en een melkprijsdaling, dus secuur voeren is steeds belangrijker.
maar iedereen zal be-amen dat er geen boeren-wagen zo secuur kan voeren als een zelfrijder en wat ik in 10 minuten kan doet een boer met 2 trekkers 20 minuten over. of een uur.....wat is dan duur?
en nogmaals; als arbeid het probleem is, hoef je niet eens te rekenen.
ieder zijn systeem, op dit momet is klantenbestand stabiel, dat zal ook wel eens anders worden, maar ik zie absoluut toekomst.
maar overigens niet op de manier zoals veel huidige loonvoerders werken. en zoals W. het deed.
wat voor reden stoppen ze er eigenlijk mee?
'gewoon' te weing klanten of gaven de boeren een andere reden aan?