
Fendt 612
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fendt 612 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Mijn Camera maar eens weer uit het vet gehaald en mijn trekkertje in de kijker gezet
Laatste
Reacties
Zelf vind ik persoonlijk een hoog luchtfilter veel stoerder.
bedankt voor de reacties en toppertjes!
dat luchtfilter staat zo ook erg stoer ja. zelf zie ik hem liever laag maar dat is mijn mening. tis nog steeds een super mooie trekker waar verder niks over te zeggen is.
Ben er zelf ook zeer blij mee gewoon naar mijn eigen smaak zo, beetje opleuken, niet te druk gewoon strak zo
inderdaad. zolang het doet wat het moet doen is het goed.
Gaat lekker trouwens met de toppertjes mensen ga zo door zou ik zeggen
Alles is te koop voor een goed bod
bedankt jij hebt ook een mooie same antares!
staat wel mooi bij me 615!
haha ja dat kan mooi leuk spul die laatste 6series!
jaa zeker.
de eerste ook hoor
haha ik persoonlijk vind van de 6 serie de 1e types helemaal niks aan. alleen de laatsten met open gril en TurbomatikE
ohja heb ook liever een van de laatste maar nu heb ik een bult geweld voor veel minder geld
haha ooh zo ik had zo snel ff niet gekeken dat jij er ook 1 had joh. tis idd heel ander geld. die laatste 6series zijn ook zo duur als je een nette ziet dat gaat feitelijk nergens meer over...
Waar heb jij deze trekker destijds gekocht?
jazeker heb ik ook 1
he kerel, hij heeft +- 17300 uur motor is +-2000 uur geleden los geweest. dus lekker fit is die ja! hij trekt echt als een malloot ja haha. tis nog de 1e lak. zo op de foto vertekend het wel een beetje lijkt net of die is overgespoten maar kom je korter bij dan zitten er wel wat plekjes op hoor, maar t heeft absoluut geen schuld. Denk ook als je hem te koop zet dat je heel wat kopers krijgt ja maar hij gaat ook niet zomaar weg. Ben er wijs mee vooral op de trekkertrek is het genieten. Maak liever een bult plezier dan dat ik saai thuis zit met een bult geld op de bank
hee intercooler nee niet dat ik weet haha alles is standaard
ik heb al 5 toeren aan pomp en hij geraakt nog niet aan 200+
Hele andere trekker ook he die laatste types draai je gewoon makkelijker pks uit denkik
maar ik zit wel met een grotere turbo dan de jouwe denk ik, heb je enig idee wat je turbo druk maximaal is??
ik weet wel dat een grote turbo ook averechts kan werken! verder heb ik er ook nie veel verstand van kwa turbo druk ed. trekker is gewoon standaard bij mij, de pompen bij draaien lukt me wel maar turbo's verwisselen zie ik niet zitten
en je hebt geen turbo druk metertje zitten waarschijnlijk??
nee dat heb ik idd niet haha
njah, ze kunnen veel zeggen maar zolang je de meter er niet tussen hebt weet je niets meer, maar is wel leuk om zo een metertje te hebben, kan je tijdens het trekkertrekken mooi zien wanneer hij echt voluit begint te trekken
ja haha ik weet het, maar het maakt me niet zo veel uit. zolang de bekers binnen komt vindk het prima. rij meestal 9 ton ook puur op grip, heb lange niet de meeste pk's in die klasse
bij mij is grip het probleem voor het moment, pk's heb ik genoeg maar hij begint gewoon op volle toeren te slippen...
ja is te verwachten op pirellis he
heb ook dat probleem
haha ook michelin xm108 met een cultuur dubbelluchtje ernaast dan ben je de man
die pirellis heb ik paar keer prijs mee gehaald in de 7 ton maar dan moest ik ze echt knetterzacht rijden. 0,35 / 0,40 die wangen vouwden dubbel joh
mijn pirelli's staan nu ook altijd op 0.3 hoor, maar ze zakken nog niet door... en dubbellucht mag niet in belgie...
hmm oke dan ist echt tijd voor michelins haha. bij mij wouden de pirrelis wel vouwen maar das ook een zwaardere trekker he
volgend jaar eens proberen met wat meer op de kont te laden, zal zien wat hij dan zal doen...
jaa idd gewoon wat proberen. succes ermee!
De michelins rij ik tussen de 0,45 en 0,75. dat is al behoorlijk zacht op zo'n grote trekker. in jou geval snap ik die spanning zeker want je trekker is een stuk lichter en de banden zullen toch door moeten buigen haha. als ik veel kilos aan laad op een klei baan en zou enkel op de 650ers rijden zonder dubbellucht staan ze er plat onder op 0,70!
ja er was geen eerlijke strijd meer mogelijk zo. jammer maar helaas, het weer heb je niet in de hand.
link.marktplaats.nl/715971929/
@ arie94 das mijn andere 612