Case International 1455 XL
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Case denkt aan alles.Is de boite dezelfde als uw ex 14?
De hobby begint waar de logica eindigt,let op mijn woorden.
dubbele planeetwielen? leg eens uit wat dit is?
Het is misschien een kwisvraag voor volgend jaar.
Nuja, zolang hij rijd en de tandwielen vallen er niet uit, en hij kraakt niet bij het schakelen is het goed voor mij
Ik zit nog met rechte vertandingen,hij jankt nog veel meer.:-(
is wel een stuk sterker dacht ik
bij een standaard trekker zal dat waarschijnlijk ook niet gebeuren, maar ik dacht dat specials bijna altijd gebruik maken van rechte vertanding vanwege de sterkte
ben redelijk zeker van niet, schakelen verloopt wel vlotter bij schuine
Ten opzichte van rechte vertanding kan schuine vertanding iets hogere belastbaarheid hebben en iets geluidarmer zijn, mits de nauwkeurigheid van de lagers en stijfheid van het gestel (kast) voldoende groot is.
schakelen loopt gewoon veel vlotter, en zolang trekkers standaard blijven geeft het ook geen probleem. Het is niet omdat iets nieuws gemaakt word dat het daarom beter is
Gesynchroniseerde en ongesynchroniseerde versnellingsbakken. In het kort komt het erop neer dat ongesynchroniseerde versnellingsbakken sterker zijn, maar dat schakelen veel moeilijker is. Dit komt door de rechte vertanding van de versnellingstandwielen..Een gesynchroniseerde versnellingsbak heeft schuine vertanding en synchromesh. Door de schuine vertanding grijpen de tandwielen makkelijker in elkaar. De synchromesh zorgt ervoor dat ze een zekere mate van slip kunnen leveren, om zo de verschillen tussen toerental en wielsnelheid op te vangen. Ongesynchroniseerde versnellingsbakken kunnen dat niet, waardoor je heel precies je toerental moet aanpassen aan de versnelling voordat je de koppeling op laat komen.
dat bedoel ik ook...