QUAD Suzuki
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de QUAD Suzuki ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Natuurlijk doet hij het nog.
500cc
Ja aan de snelheid zal het in iedergeval niet liggen.
De bandjes zijn zo kaal.
Het zelfde tandwiel wat er nog op zat heb ik laten maken dus dat je hem zo om de as kon schuiven met spiebaan. Dus de tandwielen zijn nog op de zelfde maat. Die wielen die er nu onder zitten zijn een stuk kleiner. Dus ik denk niet dat die 200 nog haalt maar weet wel zeker dat die de 160 nog wel haald.
De achter as is hufter proof gemaakt zoals wij wel zeggen.
nee gewoon starre as. Is geen probleem voor in de bochten en je kunt lekker driften. De meeste quads hebben gewoon starre achter as.
Nee die is goed hoor. Ik rij meestal gewoon in de tweede versnelling weg. Kan die gemakkelijk doen. Hij heeft zes versnellingen kom meestal niet hoger dan de 4e versnelling.
Ik rij niet sneller dan 130. Daar heb ik zelf ook al eens aan gedacht. staat ook op de banden. NOT FOR HIGHWAY USE
eventueel een filmpje van de quad
maar je hebt ook quad banden met cross profiel wel voor hoge snelheid
Ja daarom. Ik snap het ook niet maar het staat toch ook echt op die quad banden.
Daar is meestal de prijs ook naar.
momenteel heeft die wel twee lekke banden maar dat zal wel niet door de snelheid komen.
Dat nou weer net niet. Uuh achter zitten volgens mij geen binnen banden in. Voor weet ik zo niet.
Dat zou kunnen ja.
Hoe heb je dat voor gemaakt ,aan de bestaande stuurpin ?
En de voortrein zelf gemaakt of van een andere quad.
Wel mooi gemaakt. complementen van deze kant
Ik heb de voorvork stangen er uit gehaald. En in het draaimechanisme van het stuur zat precies in het hart een gat. Daar heb ik een as in gedaan en geborgt met een holspie. Aan die as weer een.kleine kruiskoppeling van een stuur van een auto op gemaakt. Enz. Ik heb de voortrein zelf gemaakt. Allemaal busjes gedraaid voor de schanier punten van de ophanging. Vetnippeltjes erop. Tekenngen gemaakt en dn zagen en lassen maar