Es wat anders dan een D-serie trekker: FV-265 D. Klaarmaken voor revisie. :)http://www.mccormickihc.tk

Mc-Cormick FV-265 D

367 foto's van @IHC-power

IHC-power
Es wat anders dan een D-serie trekker: FV-265 D. Klaarmaken voor revisie. 😄
mccormickihc.tk/

Reacties

Inter1246fan
Is die van jullie?
IHC-power
cxdriver
@ihcpower, Rob, ik zie nog veel gelijkenissen van de motor tov de motor dld 2. Natuurlijk is dit wel een 4 cyl, maar distributie en dergelijke ,... Is deze motor in neuss geproduceerd ?
IHC-power
@cxdriver heej Tom, ja van constructie is ie redelijk gelijk. Maar waterpomp, brandstofpomp en dergelijke zijn toch allemaal anders. Ook de cilinderkop is precies wat dikker en groter gegoten en de verstuivers zitten in koperen bussen. Deze motor werd gemaakt in St Dizier in Frankrijk. 😄
zandvliet-120
Mooie hoor wij schieten ook al lekker op met het opknappen van de mc cormick f270
wiltie63
@IHC-power komen er ook nieuwe bussen in?
IHC-power
@zandvliet-120 aha mooi zo! Heb je daar motorisch iets aan gedaan?
@wiltie63 daar zijn we nog over aan het nadenken. Misschien dat we de bussen gewoon honen en dan sowieso nieuwe zuigerveren. Probleem is dat dat allemaal niet meer nieuw te bestellen valt. Zuigerveren hebben we al wel nieuw origineel kunnen vastkrijgen bij een oude dealer, of die bussen heeft weet ik niet. 😄 Tis ook niet dat die trekker hier nog veel aant werk moet..
wiltie63
@IHC-power hoe haal je die eigenlijk eruit? ik weet dat je een schijf kunt vastlassen met een gat erin en dan met een draadstang trekken maar dan kun je ze niet meer gebruiken lijkt me
IHC-power
@wiltie63 we hebben hier een originele IH bussentrekker liggen. Je schuift een dikke plaat schuin doorheen de bus en onder de bus kantelt die plaat. Die plaat (juist op maat van de bus en voor elke maat bus verschillend) blijft dan achter de bus hangen. Zo kan je die er dan met een draadstang uit trekken.
wiltie63
@IHC-power oh dat is wel handig! zullen wel stevig vast zitten lijkt me
IHC-power
@wiltie63 dat ligt er al es aan. We hebben er hier al gehad waarbij we een extra hefboom op de bussentrekker moesten zetten om ze eruit te krijgen. En andere zitten dan weer wat losser. Waar dat aan ligt weet ik niet.. 😄
zandvliet-120
@IHC-power we hebben kleppen gestelt nieuwe nozzeltjes in de verstuiver en gelijk op druk gebracht. en nieuwe slangen voor de koeling want die waren helemaal uitgedroogt. dus het valt eigenlijk hartstikke mee toch
IHC-power
@zandvliet-120 dat valt idd nog mee. Aan de 265 zal meer moeten gebeuren vrees ik. 😄
zandvliet-120
Oh ik hoop voor je dat de onderdelen die je nodig heb te krijgen zijn
IHC-power
@zandvliet-120 normaalgezien wel. Zuigerveren hebben we al wel gevonden, en een koppakking ook. Dus dat komt wel goed denk ik. 😄
zandvliet-120
@IHC-power dat denk ik ook succes 😃
IHC-power
IHC-power
@zandvliet-120 waar heb je toen die nieuwe slangen voor de koeling gehaald? Die hebben wij ook nog nodig. 😄
zandvliet-120
Wij hebben 2 goeie bochten met een stuk melkleiding er tussen die bochten kan je kopen via histoparts histoparts.com/ de luchtinlaat slang hebben we dicht getaped dat kun je zien op 1 van onze foto's als je meer wil weten hoor ik het wel 😃
IHC-power
@zandvliet-120 ok, bedankt voor de info! 😉
zandvliet-120
Graag gedaan 😃

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Mc-Cormick FV-265 D ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!