HoverTrack Onbekend
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de machines van HoverTrack ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Wel jammer weer van veldhuizen, het is eigenlijk gewoon een opgevoerde Claas Xerion die op de snelweg mag. Zullen wel hebben gedacht, beter goed gejat als slecht bedacht.
en dat hebben ze nog niet eens. afwerkingen zijn gewoon slecht vind ik.
3x raden......
@poech prut zal eens eventjes in m'n assortiment kijken
op die fiets.
Als je er niks van.weet ga dan tegen een.dove muur onzin uitbrallen.
- Niet uitwisselbaar met andere werktuigen
- Relatief zwaar apparaat
- Grote draaicirkel nodig
- Snelheid ligt dan wel verantwoord op 80km/h. Toch rijden de 250pk trekkers tegenwoordig ook wel zo'n 55km/h. En die zijn nog uitwisselbaar ook.
Of zie ik dat nu heel erg verkeerd?
Wat is er zo veel anders aan dan? Een andere versnellingsbak om die 80km/h te halen, veiligheidseisen enzo voor de snelweg & een pto.
Aan jou om de rest op te noemen!
Je bent wel zuiniger dan een trekker maar een vrachtwagen houd je niet bij. Banden slijtage houd je ook niet bij en je mag ook nog eens minder laden dan een vrachtwagen...
Vertel jij mij eens wat de gelijkenis is met een claas xerion? En waaruit jij dat speculeert! Ja ze gebruiken componenten.van andere fabrikanten zelf een.complete lijn ontwerpen is mogelijk maar zelf een.complete lijn fabrikeren is voor een.bedrijf als veldhuizen.onbetaalbaar. Maar claas?????
Maak dan een systeem waarmee je containers vol kunt persen met gras, vergelijkbaar met vuilniswagens. Zet die containers op een vrachtwagen en ga daarmee rond toeren.
een vrachtwagen kost maar een schijntje vergeleken met zon apparaat, verbruikt veel minder brandstof en minder banden slijtage.
Dan ben je wel twee man nodig, maar aangezien het toch alleen maar voor grote afstanden is, is dat opzich wel best wel een goed idee! En inderdaad ook een stuk goedkoper.
Zie het hele concept van de Luctor.
Vier bijna even grote wielen
Cabine middenop geplaatst
Zwanenhalskoppeling
Heeft de Xerion al jaren, het enige wat hier vernieuwend is is de snelheid met daarbij de bevoegdheid om op de snelweg te mogen rijden. Zet ze maar eens naast elkaar, en probeer dan maar eens uit te leggen dat hij er niet op lijkt.
En ik heb het over het idee, niet waar ze de onderdelen en componenten vandaan halen.
Concept komt in geen geval in de buurt van.dr xerion. De xerion.heeft een.verplaatsbare cabine. Deze niet. Dan te praten over de doeleinden. De xerion is vele malen meer inzetbaar. En de schotel? Kunnen we ook zeggen dat claas die gepikt heeft bij fendt? Die had dat bij de xylon ook. Al sloeg dat toen.nooit aan
Enige voordeel wat nog te behalen valt is misschien in Duitsland bij de grote BGA's in de mais. Maar ze hebben met die HoverTrack enkele jaren geleden ook nog eens ism. Schuitemaker een systeem ontwikkeld. Nooit meer wat van gezien. SGT is wat dat betreft een stuk beter op weg met die grote Unimog+afschuifwagen.
dit concept heeft ook net als de xerion vier sturende wielen. en daarbij komt dat de xerion ook zonder beweegbare cabine leverbaar is. dan heb je een trac, de meeste worden daarentegen uitgevoerd als trac vc of als saddle trac. (waarbij bij de laatste de cabine ook niet beweegbaar is overigens, al zit hij dan voorop ipv in het midden)
Dankjewel, mijn broer had het gevraagd, ik was gisteravond ter plekke met mijn eigen ogen wezen kijken haha... Had het zelf dus al gezien haha
- Zelf laden van een wagen ( dus niet over laden. En kun je sneller de weg weer op )
- hiermee kun je een kuilbult mee op rijden.
En totslot kun je hier perfect de bermen van de snelweg mee kuilen