PZ Harvall
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de PZ Harvall ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
kuhn.nl/internet/webnl.nsf/…
Hij stond destijds in de advertenties als zelfrijdende maaier en hakselaar, in beide gevallen vanzelfsprekend voorzien van PZ aanbouw apparatuur.
Vraag me zo even niet wat voor motor er in lag, maar bij die op de foto hierboven lijkt het net alsof je de koeltunnel van een Deutz motor kunt herkennen.
Toen was ik 6 en leerde ik trekkerrijden op de Ferguson TEF van mijn vader.
Was in ieder geval geen luchtgekoelde Deutz wat daarin lag want dan had je hem wel horen joelen.
Ik moet het met 1,85 m doen, en dat is meer als zat om je kop te stoten heb ik vanavond nog weer eens gemerkt.
en kop stoten gebeurt mij ook vaak genoeg.
Staat dat ding hier in Groningen?
Koeltunnel van een KHD-klepperding? Waar, Bert?
Zuinig op zijn!
Mogen wel een paar van deze staaltjes Nederlands vernuft bewaard blijven.
Zijn we ook! Nu druk bezig met klaar maken, Panningen is de deadline eigenlijk haha!
Er ligt origineel een Daf 615 motor in.
Er ligt origineel een Daf 615 motor in.
Nee. Er zijn er 2 gebouwd (proto) met een 140pk Daf motor zonder turbo, maar die zijn weer gesloopt. De 43 andere (170 pk) hadden af fabriek een Daf 615 motor erin liggen.