Aan de kappen te zien moet dit een International 1246 zijn, maar heb toch m'n twijfels. Kan iemand aan de hand van deze foto mij vertellen of dit ook echt een 1246 blok is?

International 1246

gewoon ik
Aan de kappen te zien moet dit een International 1246 zijn, maar heb toch m'n twijfels.

Kan iemand aan de hand van deze foto mij vertellen of dit ook echt een 1246 blok is?

Reacties

mickheijboer
Hij heeft wel een olie koeler en dat hoor bij een 1246 maar de uitlaat staat op een vierkanten bus e dat is bij deze rond . Deze hoor ook gaas te hebben in de motorkap boven op . Maar de stickers horen ook niet bij dit type 1246 met de versnellingspoken naast dashboard kan zijn dat het een mengelmoes is van alles .
Blackmoney
Motorblok en kap is van een 12, de rest is slecht te zien..
gewoon ik
Ik had ook al een beetje het idee dat er iets niet helemaal klopt, ook omdat deze International niet heel duur is voor een 1246.
Ik wacht nog even een mailtje af en daarna weet ik ook weer wat meer.
dennis ih
Wat staat er eigenlijk op het typeplaatje
ROBERTIHC
Zat bij een 1246 de motorolie pijlstok niet aan de linkerkant en bij een 9, 1046 aan de rechterkant ?????
ford8630power
@ROBERTIHC

Inderdaad, die hoort bij een echte 12 aan de linkerkant.
gewoon ik
Als ik het moet geloven staat er ER 358 TT in het blok ingeslagen.
De pijlstok bij deze International zit wel links, mja...
1046
Zit de turbo er wel op????????
DeFirma
Een tt blok. Dan zou het toch een 12 moeten zijn zou je zeggen.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 1246 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!