International Humor
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International Humor ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
inter prototype geweest of zo??
Laatste
Reacties
lestracteursrouges.com/edito.htm/
Is een Franstalige site.
Wanneer je de tekst onder de foto vertaalt is duidelijk waarom dit type niet bestaat.
De types 4288 (120pk), 4488 (140pk) en 4688 (160pk) met nieuwe revolutionaire motoren zouden namelijk uitkomen op
1 APRIL 2005
Wel grappig om te zien dat ook International meedoet aan 1 april grappen.
Mee eens, als ik het geld er voor had, dan had ik Case IH bevrijd van NH die het laatste beetje IH van case IH kapot maakte. Het schijnt dat het Rock Island plant nog bestaat en leeg staat, dat zou een mooie locatie te zijn om de oude amerikaanse 88 serie in productie te nemen.
die komen er dan nog ook, maar dan moet eerst een Duitse fabriek gebouwd worden.
een echte neuss am rhein
1. Voormalige fabrieken terugkopen en een vestiging in Duitsland bouwen.
2. IH typen weer opnieuw in productie nemen, euvels fixen en breder optiepakket aanbieden.
3. Proberen oude blauwdrukken boven water te krijgen om zo prototypen in serieproductie te nemen.
of het waar komt is de vraag maar dat zien we dan wel weer.
het kan dat de 846 is omgedoopt tot de 946.
Wel als je de merk en productie rechten in handen hebt. Dan mag je ze exact na maken. Als ik ze na zou maken dan zorg ik wel dat ik die twee heb, dan kan NH mij niets meer maken. Overigens zie ik de emissie eisen als een groter obstakel.
Moest ineens hier aan denken nu ik jullie zo hoor.
Euh dat was meer een fantasie van een tiener denk ik.
Dit is het schier eiland waar de duitse fabriek stond.
Waarom? Dat schiereiland was te klein voor de toenemende productie!
De voornaamste reden dat Neuss dicht was dat het pand al zwaar verouderd was en dat er geen uitbreidingsmogelijkheden waren, aan drie zijden was water en de andere zijde was bebouwd.