
Avr Puma Plus
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Avr Puma Plus ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Waarschijnlijk wel maar een extra Puma met nieuwe claas cabine was misschien ook wel een optie.
Neen, er staat nog niks vast maar een Varitron 470 is het normaal niet. Die mag niet over de baan met de nieuwe wetgeving. Maximaal 30ton op rupsen en hij weegt 33 34 of zo. Er zal wel een nieuwe Puma met nieuwe claas cabine komen en misschien dat deze ook nog blijft zelfs.
Ik zie Jacob morge of overmorge, ik zal er eens achter horen.
Ik heb vandaag is gevraagd welke rooier het gaat worden. Ze zijn er totaal nog niet uit maar een Varitron gaat het normaal toch niet worden. Misschien een 5de seizoen met deze rooier of een nieuwe Puma met claas cabine.
Ze waren inderdaad wel positief verrast door de zeefcapaciteit. Maar de bunker viel ondanks het slimme concept van het terugdraaien tegen. De bunker is echt klein. En nog een paar kleine puntjes. Al bij al wel een super machine. Maar rupsen zijn ook erg duur in aanschaf en onderhoud voor die kleine 2% dat je die nodig hebt dus zouden ze hem eerder op banden willen maar dan komt rechts nog al veel gewicht op de band daar zit namelijk de brandstoftank en motor. En ja die wetgeving is in België, normaal gaan ze er niet zo moeilijk overdoen maar als er zo is 1 of andere er moeilijk over gaat doen heb je wel een probleem. En alles bij Van den Borne voldoet aan de wetgeving, kiepers zijn speciaal gemaakt dat ze aan Belgische wetgeving en Nederlandse voldoen.
Voor meer info zie in de brochure 'Technische gegevens':
erfolg-ernten.de/nl/09/…