Tractor Pulling Wekerom 2014

Kwaliteit heeft een naam.. :lol:. Geplaatst door NewHollandErik op 29-04-2014 om 09:11:09, met 17 reacties.

BLOOPERS Wiel eraf

Tractor Pulling Wekerom 2014

Kwaliteit heeft een naam.. :lol:

Reacties

casejxu
Aaaii knap lullig zo
Arrie94
Toe maar... Een 105s?
NewHollandErik
102S dacht ik.
Arrie94
@NewHollandErik Dan is dat blokkie goed los als hij die eindvertraging kort krijgt 😃
Sanderford
Ook een goed veel grotere maat band eronder zo te zien aan het spatbord?
radium45
Ik zie geen drup olie...
SJB533
@radium45
Geen wonder, dat men bij dat spul lage onderhoudskosten rekent 😃
favorit10s
Is inderdaad een 102S denk dat de grootste oorzaak de dubbellucht was, waren wel dezelfde maat banden alleen had meer profiel als de binnenkant.als hij hem nog voor de waterrem had gezet was ie 3de geworden in de 3,5 ton toch best dapper voor zo'n trekkertje
valmet 605
Ja ik stond ook wel raar te kijken vanaf de andere baan.
Zulke bandjes (buitenste) zorgen wel voor grote krachten op die eindvertraging.
favorit10s
Buitenste banden zat ook wel minder lucht in als de binnenste.
dit was 1 van de 3 trekkers die hem over de 70/80 meter heen kreeg uit een klasse van 13 dus kwaliteit heeft inderdaad naam
ArnoFendt
@favorit10s

Het lijkt me dat, door het relatief lage vermogen en de hoge hoeveelheid grip door de dubbellucht, de chauffeur waarschijnlijk een lage versnelling gekozen zal hebben waardoor er dan extra veel krachten op de eindvertraging komt.
favorit10s
@ArnoFendt
dat klopt ook zeker maar zoals je op de foto al kan zien zit er toch behoorlijk hoogte verschil in de banden zo trek je hem achter in het midden flink naar beneden terwijl hij bijna op de buitenste banden loopt en heb je gewoon kracht maal arm
ArnoFendt
@favorit10s

De combinatie van beide factoren zal waarschijnlijk de oorzaak zijn van de breuk.

@jeroen1988 , heb jij ook niet een keer iets vergelijkbaars gehad?
B - W
Inderdaad, kwaliteit heeft een naam, wil die newhollands nog weleens zien op zo'n leeftijd/ urenstand haha ???????? 😃
Jeroen1988
@ArnoFendt

klopt ja ik heb ook bij de 105 dit gehad haha ruige shit 😛 maar mijn trompet was niet zo doormidden
Renze
Quote @ArnoFendt:
Het lijkt me dat, door het relatief lage vermogen en de hoge hoeveelheid grip door de dubbellucht, de chauffeur waarschijnlijk een lage versnelling gekozen zal hebben waardoor er dan extra veel krachten op de eindvertraging komt.

Daar hebben wij nooit geen last van gehad met die 50pk trekkers. Toch genoeg uitgespookt met die dingen...

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de BLOOPERS Wiel eraf ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!