Deutz IN-trac
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz IN-trac ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
2005 ja, zijn er 5 van geweest, maar de 2006 is ook niet veel verder gekomen, daar schijnen er 20 van gemaakt te zijn
Wellicht heeft dat (deels) te maken met de lage efficiëntie die hydrostatische aandrijvingen in die tijd nog hadden.
Veel te veel interne verliezen waardoor het rendement vrij laag was.
International en Lely hebben het ook geprobeerd met een hydrostatische aandrijflijn maar dat is ook geen succes geworden.
Lely is er, net als Deutz, ook al in het prototypestadium mee gestopt.
Alleen International had in die tijd een aantal modellen met hydrostaat in het verkoopprogramma.
De techniek was toen nog niet ver genoeg ontwikkeld voor zo'n concept.
Met andere woorden, het was zijn tijd te ver vooruit.
En was bezig met doorontwikkeling van de hydrostaat