Deutz-Fahr Agrostar 6.08
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrostar 6.08 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Nu dat miniatuur nog effe verbouwen. Kleinere eindaandrijvingen vooras, luchtpijp, zwaailamp.
Niet zo handig in?
Je bent toch opzoek naar cabinedelen voor jullie 8006? Deze 8006 heeft een cabine gehad, misschien dat iemand weet wie de eigenaar is en dat je er wat kan kopen. De trekker heeft een tijdje geleden op mp gestaan en de cabine was naar mijn weten nog goed.
Hartelijk bedankt zal es kijken wat er mogelijk is
Graaggedaan! Mooie trekker die 06'en. Wij hebben zelf nog een d5206, niet de grootste maar een goed trekkertje. Een 7807 zonder cabine met 4wd is ook mooi. Zo een heeft de akkerbouwer waar mijn vader heeft gewerkt gehad en ook de 5206, jammer dat mijn vader toen de 7807 niet heeft gekocht
traktorpool.nl/details/Trekkers/…
Ook mooi dat er nog mensen zijn die de spezial cabine's erop laten bij opknappen.
Die akkerbouwer had eerst een 7206 zonder cabine en zonder 4wd, ploegen met een 3 schaar wentel. Mijn vader heeft daar mooie herinneringen aan hij gaf met ploegen een grote kegel op de pijp maar trok wel door. Daarna wilde de akkerbouwer een 7807 kopen en mijn vader mocht kiezen: een met cab en zonder 4wd of een zonder cab met 4wd, het is dus het laatste geworden. De reden dat mijn vader de 5206 kocht was dat die boer dood ging een paar jaar nadat mijn vader en opa de huidige boerderij kochten en daar zat al een ihc 844s met cab bij met 4000 uur. En ze hadden de fendt 305 ls ook nog dus het werd de 5206. Zo'n 7807 zonder cab lijkt mij ook nog wel een keer wat leuks maar nog effe sparen. Eerst iets groters die ook harder loopt.
Opzich wel hoor, hij moet nog voor de waterrem want hij trekt slecht. Met stalvoeren zakt hij terug naar 1500 motortoeren en 7/8 km/uur. Hij loopt lekker door: 60km/uur maar lust ook een goeie slok diesel. Ik heb liever de ouwe 6150 of de 6460, deze zijn veel feller en trekken beter/langer door.
Heb je deze ook al?
pieterhdijkstra.nl/htm/webwinkel.php/…
Zo zag de 7807 er ongeveer uit. Heel misschien is het hem wel, is hier niet ver vandaan duss.
mooie trekkers zijn dat!!!!
ik vind het ook jammer dat de special cabines verdwijnen!! ik vind het er goed uit zien, en je zit droog
zijn die cabines in samenwerking met international gemaakt?
Oei das minder zal wel weer foutje zijn in de elecktronica
Ja ik heb de 10006 spezial, later kwam de 8006, toen baalde ik al een beetje
Ja zijn wel leuke cabinetjes voor die tijd, ja komen allebei uit de fritzmeier fabriek. Maar een comfort 2000 is net een beetje anders dan de spezials van deutz. Jammer genoeg..
Dankje voor de +1tjes!!
Ja echt mooie uitvoering, en 1-2-3-4 aan het stuur!
En anders misschien zelf wat knutselen? Wat heb je allemaal nodig?
Dat 10006 en 8006 miniatuur klopt niet, gewoon een omgestikkerde 13006, kijk maar naar het moedergewicht, turbo.
Wat klopt er nog meer niet dan buiten de voor eindaandrijvingen?
deuren kloppen niet, en de werklampen onder de dakrand
Moeten de deuren volglas zijn dan?
Nee, maar de deuren van een 6.31 zijn anders van een 6.38, bij een 6.38 zitten de handvaten veel hoger
Die dyna 6 bakken kunnen ze goed hard laten lopen, harder dan de dyna vt's. Maar wel ZUIPEN!
die van mij zuipt ook aardig
en hij rookt ook best goed
Roken doet die van ons ook, en niet zo'n klein beetje ook! Voor de mengwagen rookt hij konstand.
wel mooi gezicht