Foto van een Steyr Profi 4115, bezig met poseren. De eerste dag dat ik deze Steyr gekocht heb voor mijn groenvoorziening bedrijf

Steyr Profi 4115

Fiat Heinz
Foto van een Steyr Profi 4115, bezig met poseren. De eerste dag dat ik deze Steyr gekocht heb voor mijn groenvoorziening bedrijf

Reacties

wouter6030
@Fiat Heinz fijne trekker! op m'n werk hebben we er ook zo een op demo gehad bere sterk en mooi degelijk
giant-kevin-jd
Mooie trekker! 115 pk? en wat is het verschil tussen een profi 4115 multi 115 profi 6115 zijn toch allemaal trekkers van 115pk??
giant-kevin-jd
Mooie trekker! 115 pk? en wat is het verschil tussen een profi 4115 multi 115 profi 6115 zijn toch allemaal trekkers van 115pk??
@giant-kevin-jd profi 4115 is 4 cilinder en een profi 6115 is een 6 cilinder
En een multi 4115 is een 4 cilinder en is een serie onder de profi en is compacter
Fiat Heinz
@wouter6030 klopt helemaal. schakelt heel soepel en reageert vlot en direct. Heb nog geen seconde spijt van deze trekker
Fiat Heinz
@giant-kevin-jd de uitleg is correct. het eerste cijfer staat voor het aantal cilinders, en tussen multi en profi zit technisch geen verschil. het is alleen de naam. als Steyr bijvoorbeeld de motorkap of zoiets wijzigt geven ze ook een andere naam mee. heb het nog even gecheckt bij de dealer
giant-kevin-jd
@fendtensteyrrijder profi is met mc?
@giant-kevin-jd profi is met multicontroller en multi heeft ook een multicontroller en heeft zf transmissie en de profi niet.
@Fiat Heinz de profi is technisch helemaal anders als de multi want er zit een andere motor in en transmissie is van zf en een andere cabine. De multi is de opvolger van 9105mt
Ik heb zelf een profi en een nieuwe multi
Fiat Heinz
@fendtensteyrrijder Klopt wat je zegt. Maar ik had mijn dealer nog es gevraagd naar het verschil tussen 4115 Multi en 4115 profi, en volgens hun zat daar op wat details na weinig verschil in. maar idd nieuwe multi is wel degelijk anders. jij hebt beide dus kunt het weten. wat voor bak heb jij in de Multi?
giant-kevin-jd
@fendtensteyrrijder 6110 profi is 4 cillinder met mc of niet? welke rijd fijner tusssen de 2 bij jouw?
@Fiat Heinz in de multi zit een zf bak 32x32 en in de profi 16x16
@giant-kevin-jd 6115 is een 6 cilinder met mc.
Rij comfort doen ze het niet onder elkaar maar cabine van Profi is ruimer.
De profi is voorzien geveerde vooras en geveerde cabine en de multi alleen geveerd cabine
Fiat Heinz
@fendtensteyrrijder Ok, meer keus dus met landwerk. mijn profi is 50 km versie dus 17 vooruit. Ben verder dik tevreden, maar met ploegen of woelen heb je geen boost. is soms wel jammer.
giant-kevin-jd
@fendtensteyrrijder 6110 bestaat toch ook is dat geen 4 cill?
@giant-kevin-jd 6110 bestaat niet maar wel 4110 en dat is een 4 cilinder
@Fiat Heinz kun je misschien de aftakas aanzetten en heb je denk ik wel boost met ploegen maar weet niet zeker
thefendtfreak
@fendtensteyrrijder Kan eigenlijk niet echt duidelijk vinden in de brochure of de cabine van een Multi wel geveerd is. Als ik het goed heb heeft de Multi geen ad blue maar wel een extra filter ivp de uitlaatgassen én 2 kleppen per cilinder tov van 4 bij de profi.
Fiat Heinz
@fendtensteyrrijder Heb ik al eens geprobeerd, maar dat werkt niet. je moet meer dan 20 pk aftakas vermogen vragen, en dan komt de boost erbij
@thefendtfreak geveerde cabine van de multi is optie en mijn multi heeft dat. En idd geen ad blue
thefendtfreak
@fendtensteyrrijder nice, die filter voor de uitlaatgassen, werkt dat op hetzelfde principe als john deere? (om de zoveel uren een deel diesel die verbrand word in het filter om hem schoon te branden?? of op een andere manier??
@thefendtfreak hoe het precies werkt weet ik niet maar weet wel dat hij om de zoveel uur dat hij de filter schoon brand. Hij geeft het aan op de dashboord en doet automatisch in en uitschakelen. En hoeft gelukkig geen ad blue te gebruiken en volgens mij werkt dit het zelfde als jd en claas arion

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Steyr Profi 4115 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!