Deutz-Fahr Agrostar 6.31
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrostar 6.31 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Maar ruilen tegen de 6.06?
Kan ook. Wil pa niet zeker? Of wel?
Net als hier dus.
deutz-fahr in de top 3 van Dld gebleven
Dat heb je helemaal goed en ze hadden deze type's naar boven uit moet breiden tot 200 pk.
Er zijn 1 of 2 prototypes van deze met de ZF T7200 powershiftbak, maar toen kwamen ze met de 6.71 en 6.81
Er zijn prototypes van deze met de ZF bak, en zelfs met een watergekoelde motor
Die gedacht had ik vroeger ook wel, maar tegenwoordig toch niet meer
Dat bedoel ik geeneens, die watergekoelde zijn nu na ervaring toch minder storingsgevoelig, meer vermogen, beduidend minder geluid, maar niet zuiniger!
Dat wel! was zeker stil!
Vergeet niet dat er vele Deutz rijders zijn afgehaakt en nu
Fendt rijden, omdat Deutz geen dikke buffels had en die klanten heb je nog niet weer terug.
Als je ze bij houd, dan valt het wel mee, maar als je er niet naar kijkt, dan krijg je snel problemen, als je met de luchtgekoelde wegrijd sóchtends vol gas als de motor nog koud is, dan heb je daar sneller schade van als bij de tegenwoordige motoren
Bij ons wilden ze ook wel, alleen heb je er sneller schade van als je bij kou gelijk volgas gaat blazen
Dat heb je goed Andre!
@robdeutz104 klopt wel, onze 6206 is bij bijna 9000 uur goes versleten... oorzaak eerder genoemde, spijtig genoeg
Zou u dat mijn pa uit kunnen leggen? Hij geeft met voeraanschuiven met de 5206 meteen volgas ik heb hem al is gezegt dat hij dat niet moet doen maar hij blijft het doen de deutz begint steeds meer olie te lekken, misschien moet het maar is goed fout gaan zodat hij het afleert.