Case International 856 XL
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 856 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Wat voor trekkers heb je nu nog meer staan?
En waar ga je deze allemaal voor gebruiken?
Let ook goed op je vooras vooral het voorste oor willen ze nog wel eens vergeten te smeren. Mocht je hier te veel spelling op hebben gelijk repareren. Buurman van ons heeft zo zijn 856 weg kunnen doen. Omdat de aandrijf as door de vooras heen ging door te veel spelling (zonde van je trekker).
En doet je 4wd het ook? Zo niet dan is je magneetklep van je 4wd vervuilt of is je handremversleten waardoor de voering door je versnellingsbakolie is gekomen en zo het filter verstopt is geraakt. Als dat het verhaal is je bakpomp ook versleten. Maar vaak kun je het besten; eerst olie en filter vervangen en de klep reinigen.
Maar ik zal je niet te ongerust maken.
Zijn gewoon top trekkers en laten je niet snel staan!
Als tip zou ik je adviseren om vetnippels op je stuurkogels te maken. Scheelt je heel veel slijtage en stuurt super.
Mocht je nog vragen over de trekker hebben. Roep je maar, ken de trekker van binnen en buiten.