Fendt 105 S
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fendt 105 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
voor de rest identiek
meer en deel met haakse slijper en boormachine voor kleine hoekjes
Er zit een metalen huls over de spiebanen geschoven (meestal ) en een grote ring met een bout in het midden van de as .
De bout en grote ring + bus er afnemen ; dan zie je de keerring zitten , kun je zo vernieuwen ( met niet al te grote schroevendraaier naar binnen toe inslaan , en er uit wippen )
In GEEN geval de snapring uit de as halen ( (zit ook onder spanning overigens ) deze houdt de aftakas koppelinsveer onder spanning
Olie resevoir is de verdeelbak of hier ook wel tussenbak genaamd .
Aftappen door de dikke plug onder in een gietijzen dekses dat me 4 dikke bouten vastzit ; vullen tot vul en niveauplug aan rechterkant plug zit in plaat die met meende ik 8 boutjes op de bak zit geschroeft
Ja; meerdere merken Duitse trekkers hadden standaard een aandrijving voor een eventuele maaibalk
Zou je al in Duitsland (b.v. Beieren ) moeten gaan zoeken .
Ik ga morgen wel even kijken ; heb hier nog wel een paar tussenbakken liggen ergens.
( Ik meende , vaak een bruine keerring maar 50x72 dacht ik )