Lamborghini R6.130
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Lamborghini R6.130 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
R6.130.4 T4i met een viercilinder, niet een R6.130 want dat is een zescilinder en aangezien we bij deutz-fahr ook onderscheid maken tussen een 4 en 6 cilinder
Laatste
Reacties
Er is een map onder de Lamborghini trekkers met R6.130, waar we hem nu hebben naar verplaatst. Dit is tot op heden nog maar de 3de foto van dit type trekker.
Plaats in de uitleg gewoon erbij dat het hier gaat om een R6.130 met een 4 cilinder motor of bij het trefwoord (1 van de redenen toch dacht ik voor het toevoegen van die trefwoorden, of denk ik nu verkeerd???). Waarom moet hier een ander map komen voor identiek dezelfde trekker omdat hier gewoon een 4 cilinder in steekt. 2 mappen voor 3 foto's. Een beetje overdreven vind ik het.
Je uitleg begrijp ik wel, bij deutz zijn ze wel per cilinder gerangschikt. Ja dan is daar ook een fout gebeurd helaas.
Ik hoop dat je het begrijpt en hem dan nu ook laat staan en niet opnieuw verwijderd en opnieuw gaat plaatsen.
En neem nou eens wat aan van een ander. Zeker van mensen als Henk of Erik, met heel wat meer levenservaring, dan jij... En leer je in leven in een ander.
Als het geen R6.130 is, wat is het dan wel ? Het is een 4 cilinder motor beste Erik, dat is het. Er staat toch ook duidelijk op de motorkap te lezen R6.130.4 beste Erik, hoe dom kan je nou toch zijn om dat nu niet te zien. (sorry, mijn trekje van schizofrenie, praat regelmatig tegen mezelf)
Moest er morgen een type zijn van een R6.130.6 dan maak je dus ook een nieuwe map aan ? Moest er dan zoals nu een .4 staan, ook een nieuwe map. Als ze morgen nog eens de kleppen gaan vernoemen, dan krijgen we nog een map met R6.130.4.8 of R6.130.4.16 in het geval van een 6 cilinder dan R6.130.6.12 of .24
Had hier op deze motorkap nooit gaan .4 gestaan, dan was het wel een R6.130 ... Waar is dan de logica en waar ga je hem dan plaatsen ?
Verder ga ik er helemaal niets meer over zeggen Jordi, ik zie ook dat het geen enkel nut heeft om een mening of idee te geven over dit. Het enige wat ik je graag nog als advies wil meegeven, we zitten hier met duizenden mensen op deze site, dit zijn ook vele meningen en vele opinies. Soms moet je ook water bij je wijn doen.