Lamborghini 774-80
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Lamborghini 774-80 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
hier gaan we wat moois van maken
Laatste
Reacties
Ik heb wel dezelfde mening als @a3vandiejen graag foto's plaatsen van de restauratie !!!
Ik wil echt zien hoe deze ***** in een wondermooie lambo veranderd
staat is voor mij onbelangrijk.
afgelopen week de motor nieuwe olie gegeven , filtertje erop , accu erin , even wat koelvloeistof erin en kijken of hij rond wou gaan en jawel hoor in één klap aan het lopen gekregen.
niks luchtgekoeld en motor stond dus ook niet vast zoals verkoper aan gaf.
kan natuurlijk wel een vreter hebben , maar dat gaan we van de week bekijken , zetten we hem weer effe buiten en laten we hem even een half uurtje draaien , eerst effe een blikje stop a leak in de radiateur en dan maar kijken wat hij doet.
zuipt hij de olie op dan heeft hij een vreter en zal er best een cilinderbus of zuiger / veer naar zijn grootje zijn.
maar voor nu dus weer massel.
wel een hoop geprutst aan deze trekker,, kontaktslot met draden lopen rommelen , schakelstang e.d. met fiets binnenband vastgezet etc.
wat wel gebeurt kan zijn waardoor verkoper dacht dat hij vastgelopen was is het volgende , de gaskabel zit verboden aan de brandstofpomp met een busje met daarin een splitpen , deze was logeschoten en dus ook de gaskabel ,
kan mezelf voorstellen dat je denk dat de motor vastloopt als deze losschiet omdat de motor dan direct zal afslaan omdat de pomp geen brandstof meer zal leveren.
wat ook nog tegenviel was dat ik een hele kruiwagen ! bagger , klei etc uit de cabine heb gehaald ! die trekker was bij het aardappelen rooien vaste gelopen volgens verkoper en zo de schuur in gereden.
geen vastloper dus ! en na een beurt met de hogedrukreiniger weer wat netter.
ik zal snel wat foto plaatsen.
je zult denk , cabine zeiknat maar dat los je op met een flinke bak zaagsel.
die vang je op na het zagen van wat vurenhouten planken en die gooi je dan lekker een dag of twee in de cabine , daarna gewoon opzuigen en klaar is kees , droge schone cabine.
ben nu op jacht naar onderdelen , moeilijk te vinden in nederland , maar in italie zat van dat spul te vinden op ebay.IT
een koplamp bijvoorbeeld kost bij kram p circa 35 euro en bij die italiaan maar 18 euro
verzenden gaat met DHL dus ik zoek nu alle benodigde onderdelen bij elkaar en dan heb ik maar een keer een transportkosten , haat wel per grootte en gewicht maar toch.
verder vandaag motor even half uurtje laten draaien met stop a leak in de radiateur
wel veel carterdruk en er komt wat olie tussen uitlaatspruitstuk vandaan.
ik denk dat de zuigerveren o.i.d. wel wat versleten zijn of de olieschraapveren naar zijn grootje of aangekoekt.
ik ga eerst even een en ander proberen voordat ik motor ga demonteren.
iemand nog tips mbt de carterdruk ??