Foto van een Unimog 403, cabine kaal schuren om vervolgens alle rotte delen te vervangen en hem opnieuw te spuiten.

Unimog 403

farmer103
Foto van een Unimog 403, cabine kaal schuren om vervolgens alle rotte delen te vervangen en hem opnieuw te spuiten.

Reacties

+1
inspecteurfendt
Waarmee heb je deze kaal geschuurd?
farmer103
@inspecteurfendt staalborstel op de slijptol.
+1
inspecteurfendt
@farmer103 dan ben je ook wel even bezig geweest. Wij doen het ook altijd zo maar naar mijn idee blijft de verf zo wat “plakken”
+1
farmer103
@inspecteurfendt hoe bedoeld u? de verf wat er af word geschuurd dat die blijft plakken? doet het wel iets maar oude verf laat wel eerder los.
+1
inspecteurfendt
@farmer103 de verf wordt op sommige plekken plakkerig door de warmte.
farmer103
@inspecteurfendt klopt, heeft u gelijk aan! Wij halen dat vaak weg doormidden van tinner vlak voor het plamuren of gronden.
+1
inspecteurfendt
@farmer103 vandaag eens met een excentrisch schuurmachine geprobeerd, dat gaat ook heel vlot. We schuren wel niet tot op het ijzer.
+1
farmer103
@inspecteurfendt ja normaal doen wij ook met schuurmachine alleen bij onze Unimog zit veel plamuur en dat wil ik er helemaal uitschuren om vervolgens rotte delen nieuw in te lassen en dan opnieuw plamuren en spuiten.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Unimog 403 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!