Twas ff zoeken. Maar een fraaie 165.7 kunnen vinden. Mooi compleet met fronthef, geveerde vooras, lucht, load sensing en luchtgeveerde cabine.En uiteraard de 7 liter motor :-D

Deutz-Fahr Agrotron 165.7

Ronijn
Twas ff zoeken. Maar een fraaie 165.7 kunnen vinden. Mooi compleet met fronthef, geveerde vooras, lucht, load sensing en luchtgeveerde cabine.
En uiteraard de 7 liter motor 😃

Reacties

deutz dx 470
Ook profiline uitvoering? Zoiets zou hier ook niet misstaan 😅
+1
Ronijn
@deutz dx 470 Geen profiline. Wel armleuning met hefbediening en powershift.
Profiline zijn elektrische ventielen en korte pook. Van dat laatste ben ik niet echt fan 😃
+1
mf 6150
Mooie buffel, degelijk spul👌 erbij gekocht?
+1
Ronijn
@mf 6150 Klopt. Kan ook mooi voor de opraapwagen mocht dat een keer nodig zijn
+1
MFdriver
@Ronijn Knappe trekker inderdaad. Als ik door je foto's heen kijk zijn jullie in aantal trekkers de laatste jaren redelijk gegroeid met twee in deze vermogensklasse erbij. Qua bedrijfsomvang ook gegroeid of meer uit gemak vanwege groter wordende machines?
+1
Ronijn
@MFdriver Grotere machines. En wilde graag een back-up trekker hebben. Pas knapte de turboslang van de TTV. dan sta je stil, want de 118 heeft geen load sensing om de opraapwagen aan te sturen.
rickboer blija
@Ronijn je kan een schuitemaker rapide wagen als het moet ook zonder loadsensing besturen
Ronijn
@rickboer blija Klopt inderdaad. Maar tis niet ideaal. En de 118 zal het niet makkelijk hebben voor een Rapide 2085 😃
+1
rickboer blija
@Ronijn klopt, die 1000 serie wagens genieten wel van wat hoger vermogen
TeunFendt
En hoeveel uren heeft deze gemaakt?
Ronijn
@TeunFendt 10.000 uur
+1
casejxu
Poooh!! Mooi stukje geweld!!
+1
Roeldeutzdx
Mooie aanwinst!
+1
Mooie aanwinst, vind dit ook gewoon de mooiste agrotronserie
+1
MulderDeutz1
Staatsloterij gewonnen? Of volledig over van loonwerk op eigen mechanisatie?
+1
Ronijn
@MulderDeutz1 Haha. Helaas niet. Een Agrotron met 7 liter blok stond al een poosje op mn verlanglijstje. Deze komt uit Duitsland en de prijs stond me wel aan
Fendt926Driver
@Ronijn is dit dan nu jou eigen trekker naast de blauwe deutz of is dit een extra trekker op het bedrijf waar je werkt?
Ronijn
@Fendt926Driver Blauwe Deutz is van mn pa. Deze trekker is van mij. Heb ook nog een 4006 en een 4506.
De andere trekkers zijn van het bedrijf van mn oom en neef. Daar ben je wel es geweest.
+1
Fendt926Driver
@Ronijn aaahhh kijk.
Mooie aanwinst voor jou.
Heel veel mooie uren gewenst met deze mooie tuf.
Ben inderdaad al bij jou en jou oom geweest.
Daarom ook mijn vraag want jou oom heeft toch ook pas een andere trekker
Ronijn
@Fendt926Driver bedankt. Dat moet lukken.
Ja, de Agrotron 85 ingeruild op de ttv 620. De voorlader overgezet op de 118
@Ronijn had hij wel een hydraulisch remventiel? Onze ttv komt ook uit duitsland super onderhouden trekkers vind je daar voor soms niet te gek geld. Maar daar zat dus alleen geen hydraulisch remventiel op, kwamen we bij thuiskomst achter. Was niet zo gekke duur om er op te laten bouwen overigens
Martijn kroeze
Quote Reactie van @Deutz 8006spezial:
Reageer
Je plaatst

Hoeveel koste het opbouwen van een remventiel? Ongeveer als ik het vraagen mag ??
Ronijn
@Deutz 8006spezial Nee, helaas niet. Tank nu ff zonder rem dr achter gehangen. Maar voor de opraapwagen moet ie wel remmen 😃
De TTV 620 heeft wel olie en lucht. Die komt ergens uit Brabant.
Duitsers hebben niks met oliegeremd inderdaad
+1
sjonnies
@Ronijn brinkman almen ff bellen die heeft agrotron onderdelen mis nog wel zo'n hydro remventiel
+1
@Ronijn oei jammer maar wel te verwachten idd, duitsers zijn idd fan van lucht. Hahaha ja zonder gaat altijd wel een paar vrachten goed, zolang je niet teveel de weg uit hoeft. maar je mist het zeker wel...
@Ronijn is machines ombouwen naar combi boosters geen goedkopere optie?
sjonnies
@ronald-deutz-fahr combi booster kan alleen van lucht na hydro volgens mij andersom niet denk ik
@sjonnies waarom zou dat niet kunnen?
J asper
@ronald-deutz-fahr omdat luchtremmen andersom werken denk ik. Die trekken hem van de rem af en hydro drukt hem op de rem.
@J asper princiepe blijft toch het zelfde?
J asper
@ronald-deutz-fahr je kunt ineidergeval niet zo zo booster er tussen zetten dan moet je wel meer vermaken dat die op andere plek komt ofzo.
+1
rickboer blija
@ronald-deutz-fahr @J asper
Quote:
@Ronijn is machines ombouwen naar combi boosters geen goedkopere optie?

Combiboosters zijn idd remmen die werken op lucht en hydrauliek. Wel heb je (vermoed ik) alle onderdelen van een luchtremsysteem nodig op de machines om het te laten functioneren, en dan wordt het wel duur om alles om te bouwen
+1
jacob-valk
Prachtig hoor!

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron 165.7 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!