Ford 4610 - NIEUWE UPDATE - Wat is het motortype van een Ford 4610 generatie 1?
UPDATE - We hebben de carterpan gedemonteerd, en hebben druk op het koelsysteem gezet terwijl we er kokend water in hadden gedaan. Nu komen er 2 straaltjes water tussen de cilinderwand en de zuiger van de 3e cilinder vandaan.
We hebben de cilinderkop gedemonteerd en aan de koppakking is ook te zien dat hij hierdoor gelekt heeft.
Nu is de vraag aan jullie: Waar komen de meeste scheurtjes en/of gaatjes bij deze types in het motorblok voor?
Alvast bedankt.
Mvg, BroekieJD
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Ford 4610 en hebben de trefwoorden water , ford , gedemonteerd , motor , generatie 1 , motorblok , lek , druk , Koppakking , cilinder , cilinderkop , type , motortype , 4610 , ford 4610 en generatie geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik neem aan dat je de kop er sowieso af zult moeten halen, dan kun je al snel zien of de koppakking de oorzaak is?
De 4610, en zijn voorlopers, de 4600 en de 4000, en zijn navolger, de 4630, hebben allen deze inhoud, boring en slag. Je kunt wat dat betreft bij dit type geen vergissing maken.
De 2000, 3000 en 5000 hebben in de loop van de tijd in de navolgende typen wel een andere inhoud gekregen.