International 745 XL - keering lekt as hefarm

Er lekt een keering bij de as die door de achterbrug loopt waar de hefarm aan vast zit
-hoe haal je die bus eraf die er voor de hefarm zit
-en moet de achterbrug olie er ook uit om de keering te vervangen
inter745

Reacties

2de keerring binnen 3 dagen die bij jou lekt
hewi hendriks
Verwijder spanstift , bus er af , heflat met vulschijven verwijderen, schuur scherperanden weg, zorg voor nieuwe afdichtring ,(is een sponsachtige afdichtring,, tik de buigas zo verterug dat de afdichtring vrij is verwijder deze en monteer een nieuwe duw de as weer terug , zorg bij montage dat er geen axiale speling op de buigas is , hier door voorkom je latere lekkage . en diepteregeling werkt beter

bij vervangen is olie aflaten niet nodig , er zal een weinig olie uitlopen , mits alles goed wordt gedaan
inter745
Ja klopt
looman
@inter745: zie mijn bericht, zoals Hewi het zegt kan het idd, dan moet je naar mijn ervaring wel snel werken en er wel een bak onder zetten, loopt toch nog aardig wat olie uit.
inter745
Okee bedankt
hans ih
Nee,de as juist voorbij de dichting.Het bollager laat de olie bijna niet door.Dus kun je het rustig doen.
hewi hendriks
Idd de as laat je in bollager zitten
« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 745 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!