Deutz-Fahr pimpt viercilinder 6-serie

Deutz-Fahr stelde maandag 8 mei 2 nieuwe trekkerseries voor aan hun dealers op de fabriek in het Duitse Lauingen. Het gaat om trekkers met een viercilinder motor, waarmee Deutz-Fahr meegaat in de race naar een sterke vierpitter.
 Deutz-Fahr pimpt viercilinder 6-serie (boerenbusiness.nl)

Deutz-Fahr stelde maandag 8 mei 2 nieuwe trekkerseries voor aan hun dealers op de fabriek in het Duitse Lauingen. Het gaat om trekkers met een viercilinder motor, waarmee Deutz-Fahr meegaat in de race naar een sterke vierpitter.

Nieuwsgrazer

Reacties

+1
RobDeutz104
6175.4 TTV en de nieuwe kleine 6 serie
vedder
@RobDeutz104 Dat zijn zescilinders denk.....leuk en verrassend
RobDeutz104
@vedder Nee, allemaal 4 cilinder
casejxu
@RobDeutz104 lief heaa!! Dat ze de 5 serie cabine op de 6 serie hebbe gezet vind ik wel bijzonder. Ben benieuwd of ze onder de 6500 kilo blijven
+1
RobDeutz104
@casejxu K cabine hihi
casejxu
@RobDeutz104 lief heaa. Wel gaaf. Heb er geen hekel aan. Als is de grote cabine wel fijner kwa inhoud.
vedder
@RobDeutz104 Oke, dat dacht ik gelezen te hebben, staat ook geen .4 achter. wel deutz? of farmotion?
vedder
@vedder Er staat in een foto bij dit artikel dat het om kleine zescilinders gaat, dat is dan fout zeker
RobDeutz104
@vedder Ligt wel een Deutz in
AVA
@RobDeutz104 3.6 litertje met hydraulische klepstoters 👌🏻
erik9831
Vreemd ... over de 5-serie "Vooral akkerbouwklanten vinden deze compacte trekker te sober"

Vind ik nu net 1 van de mooiste die ze hebben, de huidige 5-serie 🙁
+1
stevenb
4 cillinders 😏 wat een ramp tegenwoordig 🙈 vroeger had je bij 95 pk al een 6 pitter 💪💪 mooie trekkers 👍 straks komt er wss een opgevoerde 1,2 liter panda blok onder met 220 pk 😁
+1
erik9831
@stevenb vreemde is wel, (sorry voor diegene die het niet graag hebben hier) de automerken zijn hier wel al vanaf aan het stappen, van die downsizing. Ze zouden terug aan het overstappen zijn naar iets zwaardere motoren, omdat die betere prestaties zouden leveren op vlak van uitstoot, kracht enz ...

Zit er op de trekker motoren dan nog wel rek om verder te groeien op vlak van trekkracht en prestaties met zo een klein blokje ? Of zouden zij na verloop van tijd ook opnieuw overstappen naar een 6 pitter met nog meer kracht en betere uitstoot dan een 4 pitter ?
stevenb
@erik9831

Klopt 😀 Heb laatst in een 3 cyl vw polo gereden.

Ze moesten zich dood schamen 🤔 Geen kracht en een bult lawaai.
« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Hebben de trefwoorden motor , trekkers en deutz-fahr geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!