Zetor 4511 - Eigenaardig probleem met verstuiver
Uit de uitlaat van de derde komt witte koude rook en diesel. Verbrand dus niet dus dan maarklepzittingen gefreesd en kleppen gerodeerd. Sluiten heel mooi af nu. Maar het probleem blijft. Als je de hogedrukleiding bij de verstuiver losdraait komt er schuim uit (lucht dus) maar blijft komen. Bij de andere spuit er gewoon diesel uit. Dan de verstuiver maar eens van plaats gewisseld. Nu werkt de derde wel mee, maar de vierde niet.
Heb vandaag de verstuiver eens helemaal uiteen gehaald en uitgekuisd, maar zonder succes. Heb nu het inwendige besteld, hopelijk is het hiermee opgelost. Heeft er soms iemand nog een idee waar het aan zou kunnen liggen?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Zetor 4511 en hebben de trefwoorden witte rook en verstuivers geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Wat, dat kan ik zo in mijn glazen bol niet zien uiteraard.
Ik zou zeggen, verwissel hem nog eens met een andere cilinder, dan ben je zeker.
Logisch dat je geen succes hebt. Een verstuiver is onderhoudsvrij. Dat wil zeggen, een verstuiver werkt, of, de verstuiver (binnenwerk) moet vernieuwd worden.
Heb je informatie over de compressiedruk en zijn de verstuivers getest/afgesteld?