Illustratie van:

Case International 1455 XL -

Hallo tractorfans ik ben bezig om een 1455 te kopen nu is de vraag de voetkoppelingspedaal zelf zit vrij hoog afgesteld tegen de stelbout maar de kabel is nog half te stellen en koppeling pakt op driekwart van het pedaal aan ook schakelt hij goed maar een beetje stroef en de synchromesringen zijn goed de bak hoor je wel en jankt een beetje waar moet ik nog meer op letten wat zijn punten die me veel geld kunnen gaan kosten motor is goed en heeft 8200 uur gelopen

Deel dit topic

Reacties

ihc-driver
Heeft die 8200 uur gelopen of 18200 uur? even goed nagaan

En er zit een vloeistofkoppeling in dus dat is iets ander principe dan een plaatkoppeling
passion_for_power
Ja dat is een goeie vertel jij mij maar hoe ik daar exact achter kan komen dat blijft altijd maar de vraag maar geef me maar zoveel mogelijk bruikbare adviezen want een 14 aanschaffen dat is voor de portemonee geen kattepis maar ik wil er wel serieus een kopen
HOOIJMAN
Uren beetje schatten.. is koppelings/rempedaal veel afgesleten? dan heeft ie genoeg gedaan, de vloer slijt na 10000 uur de nopjes er ook wel af, en beur de hef is op en kijk of er veel speling op de pinnen/asjes zit. Uren zijn dan wel een beetje te schatten.
Claas-JD
Zijn alle 1455 met vloeistofkoppeling dan?

Gewoon goed kijken naar de onderdelen die veel gebruikt worden tijden het werken ermee. net zoals Hooijman zegt.
caseih1455
In de meest 1455 zitten twee koppelingen een vloeistofkoppeling en een platen koppeling.
Er zijn versie met allen platen koppeling
vloeistof koppeling ook even testen of die niet kapot is.
Verder moet je even kijken of de linker rem niet versleten is of de remcilinder stuk is. even testen of er niet te veel speling op de vooras zit
Machineman
Uren kun je controleren door te kijken na verf af van handgrepen of zelfs slijtage... de nokken op pedalen zoals Hooijman zegt en het gaspedaal al glad/dun. Dat zijn dingen die niet te verhullen zijn, misschien een keer een lik verf hier en daar maar dat verdoezelt geen bovengenoemde slijtage...succes!!
956xlpower
In zen 3 hoog zetten en op rem trappen weet je meteen of vloeistofkoppeling hebt en je remmen werken. Hef, wil niet alles zeggen, meeste 1455 wordt de trekhaak het meeste gebruikt en hef nie zo veel. De bak jankt wel een beetje al is ie 100%. Maar moet achterraam wel open kunnen zetten en tegen elkaar kunnen praten in de cabine op volle snelheid

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
7
DEELNEMERS
7
WEERGAVES
4