Agrofarm TTV is klaar!
Als de nieuwsbot het niet doet dan doe ik het maar, enige tijd geleden was ie al aangekondigd maar nu is ie klaar, de Deutz-fahr Agrofarm TTV. Een mooie stukje techniek van SDF..
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Maar valt me tegen dat hij netzo duur is als een Fendt Vario 200serie met evenveel pk's, de 300serie zit er ook niet ver vandaan kwa prijs. Dan wist ik het wel.
Lijkt me ook waardeloos rijden zonder rijphendel, rijden op gaspedaal is toch niet alles ben ik wel achter.
zeker voor beginners is het makkelijk doseren met de hand (vind ik)
leuk trekkertje zit hier vooras vering op ?
this en blijft een deutz
Zeker wanneer je afremt in een bocht, moet je eerst weer met je voet de snelheid opzoeken met het gaspedaal waar je ongeveer zat.
Met de voet het toerental regelen kun je ook sneller inspelen wanneer een trekker het zwaar heeft, TMS is altijd een seconde te laat.
Denk toch dat deutz wel minder degelijk is.
@Huub, tja, das 1 of 2 keer...
en wat er allemaal op veilingen elders op de wereld allemaal staat zien wij niet eens.
Ik blijf Deutz-Fahr trouw, maar dat heeft meer met de dealer te maken, dan met het merk.
KHD: En wat is er dan zo geweldig aan SLH? Ze hebben de kwaliteit de laatste jaren verbetert, maar dat was eerst om te janken.
Tweedehands Deutz-Fahr agroplus zien er echt niet meer uit, ze rotten overal, van het cabine interieur is meestal niks meer over, en de motor kap flikkert meestal ook uit elkaar. En dan nog die zescilinder agroplus 100, een zescilinder blok met een vier cilinder achterbrug, die krengen draaide allemaal de bak kapot.
Klockner Humboldt Deutz bouwde heel wat betere trekkers.
Deutz-Fahr krijgt binnen 1 of 2 jaar weer een eigen ontwikkeling afdeling in Lauingen.
Same heeft aangegeven te stoppen met het bouwen van eigen motoren, gelukkig maar, want het was toch al niks!!
Ik denk dat die strategie ze wel klanten heeft gekost, echte DF boeren (zoals KHD ) willen niet met een Same rijden, en SLH boeren niet met een "ballenbak van DF"
Die ballenbak van DF, was anders wel een enorme verbetering ten opzichte van die smalle hokken uit Treviglio.
En de oude starcab cabine (DX/agroprima, word niet meer gebouwd) is minstens net zo goed, als die kajuit die ze op de agrofarm zetten. De starcab kwam in 1984 op de markt.