TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
En waarom staat de wagen ook aan de verkeerde weghelft? Met de triangel tegen het verkeer in levensgevaarlijk.
Hier keer gehad met het laden van rl biggen, dat de aanhangen, tegen de richting van het verkeer, instond. De politie kwam langs en hebben de chauffeur een waarschuwing gegeven.
De reden waarom hij tegen het verkeer instond, was gewoon omdat er een berm zit. En hij dan in de juiste rijrichting zat.
Deze had wel verlichting aan als hij op dat punt stil stond.
Maarja, in de verlichtingseisen blijkt dat een aanhangwagen reflecterende verlichting dient te hebben. Ervan uitgaande dat dit klopt, is er geen logische reden te bedenken deze af te koppelen op een kruispunt
Maar wat als hij wel alles volgens de regels gedaan zou hebben?
Op een andere plek, met de juiste verlichting en dergelijke.
Wat doe je dan met de dissel?
Er staat ook ergens dat je geen scherpe uitstekende delen mag hebben op minder dan 2 meter hoogte vanaf het wegdek.
Betekend dus eigenlijk dat je de aanhanger nooit op de openbare weg zou mogen parkeren.
Of je moet de dissel demonteren, opklappen, onder de wagen draaien, afschermen, op de grond leggen o.i.d.
de vrachtwagenchauffeur zat fout omdat hij de aanhanger onhandig op een voorrangsweg (wat niet mag) heeft neer gezet.
De automobilist zat fout omdat hij de aanhangwagen van een afstand had kunnen zien en niet oplette en handelde.