Beste TF'ers
We hebben in de zoektocht naar een trekker ons oog laten vallen op een New Holland TS 125 A. We zijn benieuwd naar de ervaringen die jullie met deze serie van New Holland hebben. Verder willen we weten hoe je de powershift van zo'n type kunt testen bij een eventuele proefrit , aangezien we niet heel bekend zijn met powershift. Heb ik een eerder topic al gelezen dat je bij een Fendt de druk op de vario kon aflezen of foutcode's kon opvragen, hoe zit dit bij powershift ?
verder nog tips of tops ?
alvast bedankt.
Lees ook
Werklust WG 18 - Naar Duitsland, wat doen moet kenteken
Wondermiddeltjes in de olie
Tips en ervaringen met een Caseih MX135.
Iseki TU 1700 - Sta op het punt te kopen, maar ik heb graag nog wat input
Alternatieve achterste krukaskeerring MC Cormick D-serie
Ervaringen en tips zelf afvoerbandje op de maaier bouwen
Meningen over verschillende mestmixer
Werkt cerea gps goed?
Silage vork. Tand afstand
John Deere 5020 - Welke lak gebruiken om te spuiten?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Weet niet welke uitvoering je gezien hebt een delta of een plus?
Het testen van de powershift kan je eigenlijk niet echt zelf. Het enigste wat je kan doen is kijken of hij fijn schakeld en of je goed met de koppeling kan doseren in elke versnelling. Ook mag de trekker niet bewegen als je de voor of achteruit kiest.
Natuurlijk zijn er ook wel dingen die kapot gaan bij de tsa serie. Je moet hierbij denken aan zenders en schakelaars. Bij de delta types willen de hydrauliek en brandstofpomp nog wel eens de geest geven. Bij hogere urenstanden wil de demper plaat tussen de motor en transmissie ook wel eens kapot gaan. Maar dit is in principe normale slijtage .
Verder ligt het heel erg aan of er goed onderhoud is uitgevoerd.
Dus kijk zeker of de onderhoudshistorie bekend is.
Succes ermee
Fendt in de naam hebben. Maximaal 3 km van een fendt dealer afwonen en een new holland willen kopen.
Waar is wat misgegaan in de opvoeding....
Nee gekheid...
Waarom speciaal een new holland?
Verder vind ik de kleine steek van de achterwielen een nadeel, die willen nog wel eens loslopen als je af en toe wielen wisselt.
Verder goede tractoren op kleine dingen na.
Vooral slechte lak!