Nee dit keer niet de zoveelste topic van welke trekk.....enz,
Omdat iedereen zo zijn eigen merk hier altijd zo stellig mogelijk probeert te verdedigen en tegelijkertijd ook de mindere punten van zijn favoriet kent het volgende:
Stel dat een nieuw bedrijf je morgen aanbied om je eigen trekker geheel naar wens samen te stellen uit componenten van bestaande merken!
Ja dat wordt natuurlijk leuk,b.v een modern innerlijk en een uiterlijk van een trekker van 25 jaar terug!!
Dus het beste en mooiste van nu en weleer in 1 trekker,nou laat ik eens voorschotje geven:
Motor : Internationaal 1455
Transmissie : Fendt Vario anno 2008
Uiterlijk : Steyr anno 2008
Interieur Cabine : Valtra T Advance
Dat lijkt me een pr/kr achtige met veel bedieningconfort!
Plak het onderstaande maar ff over,dus merk en type aangeven + de reden, P.s.liefst elk onderdeel ander merk!!
Motor :
Transmissie :
Uiterlijk :
Interieur Cabine :
Dit is mijn ideale trekker omdat:
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Transmissie : cvt bak van steyr
Uiterlijk :inter 1455
Interieur Cabine :john deere 10serie premium
Dit is mijn ideale trekker omdat:14 mooie stoer hoekige vorm heeft en john deere zeer overzichtelijke comfortabele bediening heeft
transmissie : mf dyna-6 ( hoor veel goede berichten over alleen met dyna 4 gereden )
Uiterlijk : jd 7030 (duitse uitvoering)
Cabine : Netjes ingericht met-zonder zijstijlen en alles in een command-arm zoals jd hem heeft.
transmissie, CVT
uiterlijk, case puma 155
Cabine: puma met multicontroller, goeie vering en stil en mooi zicht rondom
Transmissie : vario bak fendt
Uiterlijk : john deere 6430
Interieur Cabine : ook john deere (sorry maar is gewoon mooi vind ik)
Dit is mijn ideale trekker omdat: er nu geen gezeik meer is met schakelen en een jd4 pitter zo mooi brult
-roken als een Case
-lekken als een NH
-trekken als een Fendt
-zuipen als een JD
Transmissie : cvt
Uiterlijk : 1455
Interieur Cabine : verluxde xl
Dit is mijn ideale trekker omdat:
vooral niet te veel elektra shit
transmissie: vario
uiterlijk: renault ares 540rx
interiur: johndeere 7530
Transmissie : cvt
Uiterlijk :fendt 930 anno 2008
Interieur Cabine :nh t7550
Dit is mijn ideale trekker omdat: fendt 824 motor omdat gewoon brute power is. cvt transmissie is zeer gemakkelijk. Uiterlijk :fendt 930 anno 2008 vind ik gewoon mooi. Interieur Cabine :nh t7550. vind ik mooi en gemakkelijk
transmissie: dyna vt
uiterlijk :mf 7400 serie
interieur : cabine van
(nieuwe) fendt 900 met bediening van een mf 8400
Transmissie: New holland powercomand 18X6
Uiterlijk Fendt 515 c
cabine: new holland TM
Transmissie : multicontroller cvx.
Uiterlijk : case puma 155
Interieur Cabine : maxxum x line
Dit is mijn ideale trekker omdat: mooi geluidje mooi uiterlijk mooie bediening en fijn intriuer
Transmissie : claas ares atz transmissie en ompkeer onder het stuur
Uiterlijk : een dikke deutz-fahr 4.71 helemaal mooi afgewerkt 2 zwaailampen toplampjes 650 banden voor 800 achter.
Interieur Cabine : Johndeere 30 serie
Dit is mijn ideale trekker omdat: Prachtig geluitje, transmissie vond ik wel idiaal met dat schakelen en de automaat, natuurlijk een mooie deutz agrostar uiterlijk, en het interieur van een john deer vind ik er mooi uit zien goed overzichtelijk alleen mocht dat bruine kleurtje wel grijs zijn.
Transmissie : fendt vario
Uiterlijk :steyr 6195
Interieur Cabine :valtra n of t
Dit is mijn ideale trekker omdat: dat gewoon mooi en goed is
Transmissie : Fendt Vario
Uiterlijk :Case Magnum 7250 Pro
Interieur Cabine : Case Puma
Dit is mijn ideale trekker omdat je dan een dikke trekker hebt die zuinig, sterk en gebruiksvriendelijk is!
Transmissie : john deere autopower
Uiterlijk : New Holland T 7030
Interieur Cabine :newholland T7030
Dit is mijn ideale trekker omdat: omdat het donders makkelijk rijdt en er ook nog lijp uit ziet
Transmisie: Fendt vario
Uiterlijk fendt 515
interieur: fendt 936
Het prachtige geluid van de 515 en een mooie ruime cabine met een ideale vario bak.
Transmissie : Vario/cvt
Uiterlijk :Fendt 820
Interieur Cabine :New holland TSA-T6000
Dit is mijn ideale trekker omdat:er geen betere combinaties bestaan
Transmissie: Vario
Uiterlijk: Fendt 820
Interieur: Fendt 936
Dit is mijn ideale trekker omdat: Mooie combinatie zo is
Transmissie : jd 6010 serie
Uiterlijk : jd 7530
Interieur Cabine : jd 7710
Dit is mijn ideale trekker omdat: fendt mooi geluid en 7710 veel zicht
Transmissie : Fendt vario
Uiterlijk : fendt 824
Interieur Cabine : as de maar ruimte in zit
Dit is mijn ideale trekker omdat: Ziet er gewoon mooi uit en het lijkt me oowk mooi en lkkr rijden..en wil trekken oowk nog
Transmissie: cvt
Uiterlijk: 936
Interieur cabine: 1455 XL ( maar dan verend)
Dit is mijn ideale trekker omdat: De 1455 XL een mooi geluid geeft, dat past bij een bruut uiterlijk van de 936 en gewoon simpel zonder technische dingetjes is.
ooh zo
Transmissie : Fendt vario 2008
Uiterlijk : Fendt 615
Interieur Cabine : Fendt 716
Dit is mijn ideale trekker omdat: Het beste van alles bij mekaar
Transmissie : deutz TTV
Uiterlijk :case ih 1455
Interieur Cabine : Jd 6010 serie
Dit is mijn ideale trekker omdat: 1455 toch een van de mooiere trekkers is.... en met vario bak nog beter zal rijde... Jd interieur omdat dat er mooi "opgeruimd" uitziet...
Bak: eenvoudige 4 of 5 bak zonder gekke pookjes
Uiterlijk: Same Iron
Interieur: Same Iron
De motor natuurlijk omdat je dan ook mooi 2 pijpen langs de kap hebt!!
Transmissie : cvt-cvx
Uiterlijk :case cs 100 pro
Interieur Cabine :cvx
Dit is mijn ideale trekker omdat: een mooi niet tegrote trekker met toch nog een vrij dikke motor
Transmissie : Fendt vario 2008
Uiterlijk : fendt 936/steyr
Interieur Cabine : Fendt 936
Dit is mijn ideale trekker omdat: comfort, vario en die JD motoren en oude fendt motoren willen wel brullen
transmissie: 4 traps bak van Fendt(500+800 serie)
uiterlijk: 500 serie met de piepe langs zij
interier cabine: ook ma de 500 serie. mooi degelijk en overzichtelijk.
transmisie:fendt 936 vario bak
uiterlijk deutz x720 met frontlift en fatsoenlijke banden !!!
intieieur :deutz zicht en fendt 936 bediening
Transmissie : dyna vt
Uiterlijk : mf 8690
Interieur Cabine :mf 8690
Dit is mijn ideale trekker omdat: de nieuwe mf 9690 is gwn al perfect!
Transmissie : VARIO
Uiterlijk : Fendt 900 gen3
Interieur Cabine : X5 cabine met dashboard en armleuning van de 900 serie gen4
Transmissie : John Deere CVT
Uiterlijk : Inter 956
Interieur Cabine : Alles van JD, inclusief de command arm.
Dit is mijn ideale trekker omdat: Motor maakt een mooit geluidje, die CVT van JD werkt heerlijk en het uiterlijk, 't hoeft niet te groot dus dan maar (vind ik) de mooiste Inter, een 956
transmissie: fendt vario of dyna vt
uiterlijk: mf 6400 serie tier 3.
interieur cabine: de mf power control hendel.
fendt 900 cabine vering. jd vario aansturing (lekker simpel). verder alles ferguson .
Transmissie : John Deere auto power achtig (denk eerder nieuwe transmissie van Valtra)
Uiterlijk : Steyr of MF (met lange neus)
Interieur Cabine : Valtra Revolution
www.valtrarevolution.fi/digibox.htm
Dit is mijn ideale trekker omdat: Sisu is verschikkelijk taai, de makkelijkheid van auto power achtige bak, Steyr heeft mooie kleuren combi, interieur is prachtig van die Revolution
paar extra details.
keurig nette trekker van 150 a 160pk
kleur metalic rood of zwart, LH-link fronthef(Valtra), bijrijderstoel (N-H), supersteer van N-H, van de hoge luchtinlaat een uitlaat maken met chrome pijpen met gaten eromheen, cabine vering (Claas), vooras vering (Fendt), stuur van een Valtra (sportief en klein, kortom ideaal), omkeerschakeling van Valtra (super handig met die handrem), GPS van SBG natuurlijk , banden: Michelin 650 of 600 rondom, mechanisatiebedrijf binnen 15 km
ps. super topic
klein fijn pittig, fijne cabine enz. alleen te weinig koelvermogen(zeker als je hem shroeft)
Transmissie : Vario
Uiterlijk : Case IH 1455 xl
Interieur Cabine : Fendt 900serie Gen3
Dit is mijn ideale trekker omdat: een 1455 z,n mooi vierkant hoekige neus heedt, Vario lijkt mij Fijnen een 6 cilinder
Extra: Airco, Radio,en nog meer
Transmissie :turbomatiek
Uiterlijk :fendt611
Interieur Cabine :fendt714
Dit is mijn ideale trekker omdat: er een goede radio moet zitten en een fijne cabine
Transmissie : John deere 6010
Uiterlijk : John deere 6330
Interieur John deere 6430 premium met AUTOTRACK (Recht rijden)!
Transmissie : Fendt vario.
Uiterlijk : Deutz-Fahr agrostar DX 6.31
Interieur Cabine : Deutz-Fahr agrotron TTV vrijzicht.
Dit is mijn ideale trekker omdat: Deutz heeft de betrouwbaarste motoren met een bruut geluid. Fendt heeft het meeste ervaring met vario bakken. 6.31 vind ik de mooiste Deutz-Fahr ooit gemaakt. Agrotron cabine bied het beste zicht.
Transmissie : vario
Uiterlijk : Schlüeter Profi-Trac 5000 TVL
Interieur Cabine : john deere 8220
Dit is mijn ideale trekker omdat: zo is hij op ze mooits
Transmissie : Claas Xerion
Uiterlijk : 1455 XLA
Interieur Cabine : MX-serie Case
Dit is mijn ideale trekker omdat: wel woest spul lijkt me....
Transmissie :IH Synchron 16+8 30km/h
Uiterlijk : 1055 A
Interieur Cabine : Cockpit cabine International
Dit is mijn ideale trekker omdat: wel woest spul lijkt me....
transmissie: jd 760A (8 traps powershift 60km/úur)
uiterlijk: jd6030
cabine: geen
dit is mijn ideale trekker omdat: lastschakelbare bak achter een beer van een motor, bovendien techniek die zich bewezen heeft, allen nog niet in deze combinatie , cabine kan je beter niet hebben, want je wil de motor wel horen natuurlijk
Transmissie : Fendt VARIO
Uiterlijk : Fendt 900 gen. 3
Interieur Cabine : X5 cabine van Fendt gen. 4
Dit is mijn ideale trekker omdat: Dit is gewoon een samenstelling van brute power met een stuk ruimere cabine dan de Fendt 900 gen. 3, wat toch wel een stuk meer comfort bied.
Transmissie : Case CVX
Uiterlijk : 56xl-serie
Interieur Cabine : XL-cabine
Dit is mijn ideale trekker omdat: sterk, degelijk en comfortabel
Transmissie : Vario TMS
Uiterlijk : Fendt 612 LSA - E
Interieur Cabine : Fendt 308 LSA
Extra's: Metallic Groen, RVS open pijp, Fronthef Aftakas, Quike voorlader ofzo, michelin banden
Dit is mijn ideale trekker omdat: echte Power is en erg luxe
Transmissie : New Holland T6000
Uiterlijk : New Holland TL 80 A
Interieur Cabine : New Holland T 6000
Dit is mijn ideale trekker omdat: is gewoon heel mooi
Transmissie: Case CVT
Uiterlijk: 1455 met Cockpit
Interieur: volvo knikdumper
Ben Case fan maar zelfs een Case houd niet zo lang vol als de Valtra 8550 waar ik op gezeten heb.
Motor : deuts
Transmissie :vario
Uiterlijk :guldner g30 s
Interieur Cabine :geen
Dit is mijn ideale trekker omdat:
hij compakt is
Ook noemen sommige hier Iveco motoren betrouwbaar . Ben bijna van mijn stoel gevallen van het lachen, een Iveco betrouwbaar, hoe kun je het verzinnen...
Deutz, dat zijn de beste motoren, al jaren!!
DPS
Die zuipen te veel diesel.
Betere motoren vind je niet!
Ken jij een fabrikant, die nog nooit een slecht type heeft gehad?
Dacht dat die DX zo goed waren?
Als je een DX kort weet te rijden, dan weet ik het ook niet meer. Trekkers die in de sloot hebben gelegen, rijden binnen 48 uur weer. Iveco of Perkins heeft veel eerder last van motorschade nadat er water in is gekomen.
260000 motoren heeft Deutz vorig jaar gebouwd, kan Sisu alleen van dromen .
Ik vrees het ook..
Ik ga af op mijn eigen ervaringen, en die van loon bedrijven, en verschillende mechanisatie bedrijven. Sisu, Deutz, Cummins, en Deere zijn onder monteurs favoriet.
Ervaring met Deutz motoren? Anders praat je wel anders!
Guy, jij en ik weten allebij maar al te goed dat Iveco & Fiat betrouwbare motoren bouwen voor een relatief zacht prijsje. jij en ik weten ook dat deze motoren wel degelijk presteren en kracht leveren.
Maar nu wil ik ook zo reel zijn om ook de negatiefe puten aan het licht te stellen : Inderdaad de Iveco motoren zijn op electronica gebied behoorlijk storingsgevoelig en ze hebben gauw last van lekkage ( de 1e m serie en de 1e tm serie )
Nu dan die blokken uit Duitsland de Deutz, in mijn ogen een moter die weinig kracht levert en veel problemen heeft met de koeling.
KHD jij moet ook eens de negatiefe kanten van jouw favoriete merk aan de orde stellen, en leren om ook eens open te staan voor de mening van iemand anders.
Transmissie : deutz DX 85
Uiterlijk :international 1445
Interieur Cabine : case 1455XL
Dit is mijn ideale trekker omdat: omdat die gewoon heel mooi is
Transmissie : dynashift/dyna-6
Uiterlijk :vooral 3000 serie
Interieur Cabine : 3000 serie
transmissie: autocommand
uiterlijk: fiat 1300 super
interieur:NH T7000
Transmissie : FENDT 500 Serie ZF
Uiterlijk :CASE IH 1455 XL
Interieur Cabine :CASE IH 1455 XL
Dit is mijn ideale trekker omdat: Met deze combinatie zou ik persoonlijk graag rijden De ZF versnellings bak van de FENDT 500 is Super en net weer wat nieuwer dan de 1455 bak en gewoon schakelen met eigen gevoel. En ik vind de 1455 gewoon een model om nooit tewillen vergeten zo mooi als ik die vindt. Als CASE IH de productie weer start weten ze niet hoe blij ze mensen kunnen maken. De 500 serie van Fendt was een mooie vervanger maar ook die is er niet meer.
zijn mooie trekkers geef mij maar een Case internatiol 585 nieuw met 50 km bak en 4 wiel aandrijving en XL cabine
Transmissie : fendt vario 60km/h uitvoering
Uiterlijk : fendt 800 serie
Interieur Cabine : X5 cabine van fendt
Dit is mijn ideale trekker omdat: de motor lekker rookt en verder mooi uiterlijk en goed comfort
Transmissie: 6 versnelling 4 powershift
Uiterlijk: Fendt 900 serie Gen 4
Cabine: X5
de ideale trekker omdat je nog mooi kunt schakelen maar toch het comfort hebt van een 900 serie.
transmissie: vario cvt bak
uiterlijk: fendt vario 415
cabine: john deere 7920
lekkere brullende trekker met traploze transmisie mooi uiterlijk en hele ruime cabine
Transmissie : schakelbak.
Uiterlijk : mf 6160.
Interieur Cabine : mf 3060.
Dit is mijn ideale trekker omdat : makkelijk en overzichtelijke cabine.
Motor: SAME Corsaro 70 maar nu met 70pk
Transmissie: 40km/h 12+12 zijschakeling
Uiterlijk: SAME Corsaro 70
Interieur Cabine: platform, Same Centauro 70
Di is een van mijn ideale trekker omdat: Weinig elektronica en ouderwets vertouwen.
Transmissie: Fendt vario anno 2011
Uiterlijk: John Deere 7530 Premium
Interieur: John Deere 8R serie
geluid van een ford tw 35
en de dikke pluim van een international 1455
Transmissie : Fendt vario
Uiterlijk : Eerste generatie 716
Interieur Cabine : Fend !
Dit is mijn ideale trekker omdat: vind het gewoon heel mooie trekkers
transmissie: dyna-6
Uiterlijk: jd 8530
Interieur: mf 3120
sterke maar makkelijke trekker!
transmisie fendt vario
uiterlijk 1455
interieur fendt vario
mooi geluid brute uitstraling en fijne bediening
Transmissie : dyna-6
Uiterlijk : deutz dx
Interieur Cabine : claas ares
Dit is mijn ideale trekker omdat: ik de perkins motors mooi vindt lopen, de dyna-6 niet beter kan, er niks boven een dikke dx gaat en claas ares ruime cabines heeft.
transmissie: Fendt 6bak
uiterlijk deutz d5207
(lijkt me grappig kleine deutz met dikke 6pitter)
interieur fendt 515
Transmissie : nh bak powercommand
Uiterlijk : Fiat F130
Interieur Cabine : nh T7030
Transmissie :leopard 2
Uiterlijk : Renault Atles
Interieur Cabine : Claas Arion cebis
Dit is mijn ideale trekker omdat:Veel geweld, mooi roken, prachtige sound, Zeer comfortabele cabine die erg makkelijk is te bedienen,door dat je de computer zelf in kunt stellen veel mogelijkheden qwa functie's verstellen versn bak etc etc en de Atles is natuurlijk de mooiste trekker qwa uiterlijk gewoon 1 brok perfectie, en die nu na door andere merken word na gebootst,
Transmissie: Mf 6480 dyna 6
Uiterlijk: international 1455 xl
Interieur cabine: international 1455 xl
Dit is mijn ideale trekker omdat: Sterke motor, mooi uiterlijk en rijd lekker fijn en snel met dyna 6: 60 kmh!
Motor : Puur mechanisch, Bosch brandstofpomp (M.W.M.)
Transmissie : Via vloeistofkoppeling. Minstens 4 powershifttrappen /versnelling, met veel keuze van 6 tot 16 km/uur en hydr. omkeerkoppeling (M.F./John Deere). Oliegekoelde schijfremmen (Ford 4000). Aftakas met handkoppeling (Fendt) en 540, 750, (1.000), 650 linksom toerentallen, rij-afhankelijk (Fendt/Steyr). Mechanische hefbediening. Volumeregeling vanaf (tandwiel)pomp.
Uiterlijk : strak "vierkante" vormgeving (Fendt 300LS).
Interieur Cabine : Hogedrukspuitbestendig (?/Fendt 300LS).
Dit is mijn ideale trekker omdat: Wat er niet op zit, kan ook niet kapot gaan en wat wel kapot gaat is eenvoudig te repareren.