Iseki TX 1510 - Werkplaatshandleiding motor mitsubishi k3b gezocht

Hallo!

Ik moet momenteel de koppakking vervangen op mijn iseki TX1510 - mitsubishi k3b motor.
Heeft er iemand de werkplaatshandleiding met de volgende info;
- timing motor
- volgorde van aanspannen bouten
- koppel bouten

Heeft er iemand een goede stelregel voor het vlakken van de cilinderkop? of moet deze altijd gevlakt worden.
De motor heeft 1x druk op het water gestopt (met stoom tot gevolg) en warm gelopen maar het temperatuursensorlampje was nog niet aan.

De volgende documenten heb ik zelf reeds geplaatst (misschien dat deze interessant kunnen zijn voor u)
tractorfan.nl/doc/596/
(Mitsubishi K3B K3D K3E motor onderdelen lijst)
tractorfan.nl/doc/597/
Iseki TX handleiding

alvast bedankt voor uw respons
Glenn Vanbecelaere

Reacties

Wimsumar
Beste Glenn Vanbecelaere: In de ISEKI TX 2160 zit ook een K3B motor.

Technische manual ISEKI TX 2160:

vieux.tracteurs.free.fr/pdf/…

Engelstalig:

drive.google.com/drive/folders/…
Hallo Winsumar,
Dank u voor de werkplaatshandleidingen, precies wat ik nodig had.

Heeft er iemand nog een goede stelregel ifv vlakken van de kop? Moet de kop altijd gevlakt worden als de motor overhit heeft.
Wimsumar
Beste Glen Vanbecelaere:

Quote Reactie van @Glenn Vanbecelaere:
Moet de kop altijd gevlakt worden

Ja, uit de topicopening begrijp ik dat de koppakking kapot gebrand is. Het is nu een kleine moeite eventuele oneffenheid in de cilinderkop weg te laten werken.

Prijsvoorbeeld (4-cilinder):

romboutsrevisie.nl/revisie/
« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Iseki TX 1510 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!