Kalibreren tm 130
Mijn vader had laats met de tm 130 het hand gas terug gedaan, maar de heffing ging ook om hoog. We hebben de stekkers een keer om gedraait en toen deed die het weer even goed. maar dan geeft die weer een fout code aan wat kunnen we hier aan doen?
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
De foutcode's die vaak voorkomen weten de meeste wel uit het hoofd
En dan staat er in het boek precies wat je moet doen...
F48 en F59 hebben met de koppeling te maken. En F78 betekend dat de versnellingbak weer error heeft.
En van al die andere code's heb ik geen idee.
Inruilen op een Fendt
ben het volledig mee eens maar dat is toch geen taal voor een Admin??:D
In het dashbord voor je of waar je de versnellingen kunt zien??
Trek de massa kabel maar eens van de accu vannacht. En kijk morgen maar eens weer.
Zal als ik er aan de morgen eens in die databoekjes kijken.
De versnellingsbak is toch dezelfde als die van Bosch??
Ik zal morgen wel een kijken.
Moar oe buurjongens hef den doar gin verstand van??
Hij is zelf dokter geweest bij Munsterman
Heeft 3 standen (naar de motorkap, midden en naar de achterhef) en de eerste stand moet je hebben en dan moet je de hef ineens ophalen tot zijn hoogste punt. Ik ken het probleem. Onze M 100 doet precies hetzelfde als de hef lang stil heeft gestaan en dan ineens heel ietsjes wordt beweegt
Hier zie je die knop wel