Waarom hebben pipo/bouwwagens altijd een schamelonderstel?
Hallo, Waarom hebben pipo/bouwwagens waarmee je kunt reizen altijd een schamelonderstel?
wat zouden de voor/nadelen zijn als je dit bijv. op een (oude) mestverspreider onderstel zou bouwen, weet je wel, met een as achterop.
wat zouden de voor/nadelen zijn als je dit bijv. op een (oude) mestverspreider onderstel zou bouwen, weet je wel, met een as achterop.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Alleen bij mest strooier onderstel zit je vloer al snel op 80cm boven de grond
Deze gaat achter/voorover kantelen. Je hebt altijd steunen nodig.
Tegenwoordig zijn het, mede door regelgeving, allemaal enkelassers of tandemassers, maar wel rondom steunpoten...
Foto van een Aanhangwagen Pipowagen
Foto van een Aanhangwagen Pipowagen