Case International 956 XLA - gierende versnellings bak 956
Ik heb een 956 uit 1991 (40 km). In de 4 hoog,vanaf 2000 tot 2500 toeren begint hij in de bak te janken. Bak is los geweest, en er is zo op het oog niks stuk. Wat kan dit zijn?? Trekker heeft zon 11000 uur gelopen.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Case International 956 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Deerfan, als je niets zinnigs hebt te melden...
In de voorspanning van welke lagers kan dat zitten?
vooral als je schakelde en je liet de koppeling weer opkomen, jankte die erg
maar kweet tuurlijk niet hoe hard die van jou jankt...
Wanneer deze goed functioneert zou ik vrezen dat het een probleem is met de naaldlagers.
Dat de 40 km/h iets meer jankt als de 30 km/h klopt maar het verschil is maar iets. Tevens is het ook maar hoe je het beleeft. Als je van een Ford afkomt valt het janken van een 1056 in het niet, ha ha.
Hey, jij had het gisteren bij mijn vraag over de gierende bak, dat er een lager spanning te laag was, welke lagers zijn dit dan? Groet Jeroen..
weet je het zeker
Dat heb ik ook gehad.Toen jankte de bak ook.Nadien ik de juiste banden heb gemonteerd was het meteen over.