International 845 XL - wat te doen?
Onze international 845 xl bereikt binnenkort de 10.000 uur. Ik hoorde wel eens van iemand die zij van ja dan moet je de achteras en dergelijk laten nakijken.Maar is dat echt nodig. Toen we hem kochten(tweedehands) hadden ze de achteras gereviceert en nieuwe remmen er op gezet.
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 845 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Dat heet dan weer geen onderhoud plegen.
Een grote onderhoudsbeurt kan daarentegen nooit kwaad, althans als die dat niet al gehad heeft.
Olie van de achterbrug moet wel een keer ververst worden, maar daar heb je als het goed is gewoon een schema voor, om de 1500 uur geloof ik.
bij me eigen 845 had ik het ook toen brak de borg veer naar verloop van tijd toen stond de steek as er 10 cm naast