Weet iemand soms hoe je de zweefstand op moet zetten bij een TM155? Met zweefstand bedoel ik dan als je een ploeg in de hef hebt en je rijdt over een verkeers drempel dat de cilinders van de achterbrug gaan veren. want als da niet op staat krijg je altijd zo ne slag van u ploeg op de tractor.
alvast bedankt. Jeroen.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
idd, dat veren mag je ook met een korrel zout nemen
maar we krijgen dan nog altijd ne slag en puttedeksels dat te laag liggen dat zie je niet altijd he en dan krijgen we ook ne slag en ik zou ni wille da mijn fift latten afbreken en men ploeg opt straat valt
waarom niet? als dat veert is het beter voor allebij
zelf onze mf 3080 kan er voor!
het is wel de linkse van de kleine knoppen die je helemaal naar links moet draaien:
wij hebben nog nooit iets van de hef gebroken.
120pk is al ideaal voor een 4schaar bij ons in de berge
@ romke, ligt niet aan ons, we hebben voor dezelfde ploeg een ford 8630 gehad, mankeerde nooit wat aan de hef, die trekker heeft wel 1200 ha mee geploegd gehad. De tm was na 100 ha al een hefarm afgebroken. gewoon nieuwe pinnen die de hefstang en de stabilisatie verbinden, elke paar honderd ha wel paar afgebroken. Daarbij de hefstang en de stabilisatie zit met elkaar verbonden, komt bij weinig trekkers voor, niet voor nix dat het waardeloos spul is.
en hier in de buurt hoor je nooit dat er een loonwerker wat afgebroken is
en nog ni voor gehad dat ze afbreken!