International 585 - splitsen tractor
Ik ben erachter gekomen dat de koppelingsplaat van mijn international 485 xl versleten is nu heb ik wel meerdere keren andere modelen gesplits maar dat waren hoofdzakelijk duitse modellen en dat stelt niet zoveel voor maar nu heb ik horen zeggen dat een engelse behoorlijk wat lastiger is. Waar moet ik rekening mee houden en wat kom ik tegen zodat ik niet voor verassingen kom te staan.Het sleutelen is me niet vreemd maar misschien heeft er iemand nog wat nuttige tips .Het is geen 585 maar een 485 xl maar de 485 xl stond niet op de keuzelijst
Deel dit topic
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International 585 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
denk niet dat hij hier wat aan heefd
Wat zou lastiger zijn aan een Engelse? Die bakken aan de zijkant? Kunnen er toch gewoon af?
het was maar een vraag!
Het is btw gratis.
Alle inters zitten vol met UNC en UNF draad, ook de duitsers
dat doe ik namelijk ook altijd makelijk
als even niet meer weet kijkje op de foto
Voordat je hem uitelkaar rijdt, eerst wigjes tussen de vooras tikken, zodat de schommelas niet werkt (dan kan het blok niet zomaar van je krik vallen!
En de meeste bouten kun je van buiten uit los maken maar in de cabine onder de vloerplaat zitten er ook nog twee! Cabine kun je gewoon laten zitten!
OP youtube staan uitleg filmpjes: