Beste leden wij hebben hier een weidemann 1880
en het kost veel tijd om de hydrauliek ventielen om te wisselen
en nu hadden we het idee om een multifaster op te bouwen hebben er hier mensen ervaring mee en dan al bij andere mini shovels gedaan en waar moet ik op letten bij de multi faster
de shovel heeft zelf 2dw werkende functie`s en nu was het idee om van een 1dw werkende fuctie met een T stuk af te tappen en dan de snelwissel er boven op de bouwen
de multi faster die ik in gedachten had was dit type :
kramp.com/shop-nl/nl/…
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
De koppelaar aan de shovel kost 371.50
Elke koppeling aan een werktuig kost 165.50.
Een stofkap op je werktuig om de koppeling stof vrij op te bergen kost 164.21
En dan zijn deze maar tot 80 bar restdruk koppelbaar.
Een 3p serie is tot 180 bar koppelbaar.
Maar dan kost elk werktuigdeel 271.19 euri
moesl-schnellwechsler.com/
Staat bij dat ie onder volle druk kan, kosten heb ik geen idee van.
Zijn 2 platen die naar elkaar toe worden getrokken met vlakke hydrauliek koppelingen. Zitten 2 conische pennen aan die de boel centreren.
altijd even met een doekje(of vinger) over de contact vlakken vegen, en je heb gegarandeerd nooit lekkages, bij het wegzetten in de volle zon de hydrauliek cilinders iets open zetten,heeft de opgebouwde druk door de warmte iets ruimte om uit te zetten en je kunt hem altijd aan koppelen,mocht hij niet koppelen willen omdat er te veel druk op staat(wat zeer zelden voorkomt)niet verkrachten door de hendel te verlengen,maar de druk ontlasten,,
het aftakken van één van de dubbele functies d.m.v. van een t stuk naar de snelwissel sluiting werkt ook,wel een kogel kraan er tussen zetten zodat de snelwissel gegarandeerd dicht blijft. daat .
Zorg wel zoals al gezegd, dat je de koppeldelen goed stof en vuil vrij houd.