Geachte mede tf-ers
de afgelopen tijd als ik met onze trekker rijd dan gaat onder het rijden de voorwielaandrijving vanzelf aan, maar dan ook bijna direct weer uit. maar gister reed ik en toen bleef ie maar aan staan, en ik had het gevoel dat de diffrensieel ook aan ging. dus ik haalde de zekering 104 eruit(20 ampere, voor de vwd en Diff) maar toen bleef ie maar aan, en als ik de zekering erin had dan zoemde er wat vanuit de zekeringenkast. ik heb gister gekeken in ons boek vd trekker en heb gezien dat er 4 of 5 zekeringen van de vwd en diffrencieel zitten. en omdat hij vanuit de zekeringkast zoemt denk ik dat hij daar ergens verkeerd is. als hij zo zoemt en ik trap de rem dan een klein eindje in, een centimeter denk ik, dan houd ie ook op met zoemen, en dan is de vwd ook uit.
wie weet wat dat is???
Dat magneetje van de vwd is het denk ik niet want die is laatst vervangen.
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de John Deere 6400 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
bij onze claas gaat de 4wd er boven de 15 km/ph automatisch uit, eronder weer aan. maar gaat ie dan niet aan tot dat je 15 km/ph rijd? of daarboven ook nog? anders fe na de dealer?
Maar nog ff wat 50 km met een 6400??? beetje rap voor zo`n trekkertje
Owwwwww, ku-j beter een deutz kopen 45 op de klok jonguh!
fijn dat ie 45 op de klok doet, hoop voor je dat hij het werkelijk ook doet. onze 6200 loopt 40 op de teller....maar 50 in praktijk, heb je meer aan
40 op de teller, dan zit hij tegen het pennetje. Maar op de tommie 45