Heeft er iemand zelf ooit een soort remsysteem gemaakt dat werkt op het 12 volt systeem van het remlicht ? (Voor je kar)
Ik sprak even geleden iemand en die had dat zelf gemaakt.
Ik zou graag weten hoe je dat voor elkaar kunt krijgen, met een soort 12 motortje die tegen je remmechanisme van je kar duwt ofzo?
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Miss 'ns vragen aan een LMB? Want het lijkt mij opzich erg raar dat je iets kunt remmen met maar 12 Volt...
dat was een elektrisch ventiel mt 2 slangen in een gwoon ventiel en die dat liep altijd rond en als je remde dan ging dat ventiel los en ging er olie naar achter
wel slim bedacht, kun je gewoon een elektrische hydraulisch ventiel aan je remlichten gooien, aje remt gooit ie em open, heb je wel een drukregelaar bij nodig, anders remt et wel heel hard. goedkope en slimme oplossing.
maar zonder stroom geen remmen
ja er is wel een manier, maar dat was iets met boom, en boem
denk eens logisch na hoeveel kracht het kost (180 bar of meer met erg veel liters)met grote remvoeringen om een hele combinatie stil te krijgen. dat red je niet met 12 v.....
Mocht iemand toch nog nutige info hebben, dan hoor ik het wel..
Meeste lanbouwspul remt dmv hydraulisch remventiel wat gekoppeld is aan rempedaal van tractor
12 volt kan gewoon niks op remmen lijkt me, moet je dan remmen met een elektromotor ofzo?
met je startermotor heje je accu zo leeg, 15-30 minuten ofzo. en remmen doe je soms best wel vaak
maar zoals nico_deutz al zegt, bij lichtere auto tjes zalt wel willen.