Ik wil als het wat mooier weer word graag aan mijn 102s beginnen om hem op te knappen.
ik heb al eens(vorig jaar) een tractorke opgeknapt dat was een fendt farmer 1Z. maar bij die trekker had ik een sinasappel huid(zo noemde ze het bij abemec(dealer) en ik had over het grijze de nieuwe laag gespoten->doen dat meer mensen?
en wat voor grondlak zou ik het beste kunnen gebruiken.
en er staan een kabine op die ik er graag op wil laten staan maar daar zijn wat zij platen van doorgeroest heeft iemand daar nog goede ideeen voor? zal wel gewoon nieuwe platen erin lassen zijn.
puntje bij paaltje: ik wil gewoon op een goede manier beginnen en ik zou graag willen weten wat die goede manier is
alvast bedankt
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fendt 102 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
maar haal jij al je lak eraf of wat die je met de rest(behalve de kappen)
en wat zou je met die kabine doen enz enz:P
kan ook nog zijn dat je de verf te dik heb of je spuitdruk niet goed staat..
goed ontvetten is een must voor mooi lakresultaat..
maar haal jij al je lak eraf of wat die je met de rest(behalve de kappen)
en wat zou je met die kabine doen enz enz:P
cabine zou ik er toch afhalen want is meestal aan de cabine dat het meeste roest zit en ik schuur niet alle lak eraf, alleen maar het roest
Dus bij voorkeur één merk voor zowel de grond als aflak. Of de grondlak goed laten uitharden en fijn opschuren.
Wat is dan een slechte verfspuit, of nouja, wat is een goede?
ik heb een goede verfspuit dus daar kan het niet aan liggen ik zelf denk dat de verf te dik is