Illustratie van:

International 453 - Hefmast zakt niet/slecht vooral bij draaiende motor

Bezit een international 453, voorzien van een ventielblok Ami 2 C. Achteraan een hefmast voorzien van een enkelwerkende zuiger gehangen. Hefmast heft uitstekend doch hij zakt niet/slecht bij draaiende motor. Moeten de aansluitingen aan het ventielblok veranderd worden om de zuiger vlugger te laten dalen of moet er iets veranderd worden aan het blok ?

Deel dit topic

Reacties

Klein Rot
@francis-smits
Is het wel een enkelwerkend ventielblok?
francis-smits
@Klein Rot hierbij een foto van het blok. Ik denk dat het een dubbelwerkend is, maar kan je er geen enkelwerkend van maken?

(klik om te vergroten)

Dat is het blokje. 1 leiding komt van de pomp, 1 gaat naar koppeling achteraan en 1 is retour
1046
Lichte hefmast??
Fendt926Driver
Kijk eens bij de snelkoppeingen van de hydrauliek. Zijn de punten afgesleten waardoor die niet ver genoeg meer open gaan om olie door te laten?
spotmelker
Is de hefmast gelagerd of zijn het in elkaar schuivende U-profielen?
francis-smits
@spotmelker is gelagerd. Lagers lopen in u-profiel. Gts
Wat zijn de mogelijke posities van de hendel van het ventielenblokje? Hoe lang speelt dit probleem al? Ik krijg haast het idee dat dit een dubbelwerkend ventiel is zonder zweefstand.
1046
Hoe zakt ie met gewicht op de lepels???

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 453 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
8
DEELNEMERS
6
WEERGAVES
0
TREFWOORDEN