Iseki TX 1510 - Koppeling vervangen van Iseki TX1510 4WD
Heeft er iemand een beschrijving hoe de koppeling te vervangen van mijn TX1510 4WD. Ik krijg alleen nog met veel gekraak de versnelling ingeschakeld.
Deel dit topic
Bijlages
(klik om te vergroten)
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Iseki TX 1510 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Reacties
2) schommelas (vooras) blokkeren en blokken tegen de voorwielen zetten.
3) motor ondersteunen, achterkant ondersteunen met treintje (krik op wieltjes)
4) Bouten demonteren
5) achterkant voorzichtig naar achteren verrijden
6) tegen het vliegwiel (motorkant) zit de drukgroep met koppelingsplaten. De kopplingsplaten mogen niet te dun zijn en de drukgroep van niet ingesleten zijn. Vervang de versleten onderdelen en monteer alles opnieuw.
Draai eventueel aan de aftakas stomp als hij niet terug ineen wilt.
Om de drukgroep in te stellen heb je het werkplaatshandboek nodig.
Ik heb ondertussen hetzelfde probleem , is het allemaal gelukt zoals boven omschreven en hoe ging het afstellen van de drukgroep?
Ook kleeft de plaat niet, ik ben er vrij zeker van dat de vingers van de drukgroep aan het eind zijn. Ik zal dan ook het toplager en drukgroeplager vervangen samen met de plaat. Ik was alleen benieuwd hoe het afstellen van de drukgroep in zijn werk gaat., hoe en wat stel je dan precies af?
dank je voor de duidelijke uitleg.