Hallo,
Ik ben naar een 845XL op zoek met kruipversnelling.
Bestaat dit eigenlijk.
Men heeft mij verteld dat hij dan een extra hendel rechts naast de stoel moet hebben, die moet je optrekken om de kruip in te schakelen.
Hebben ze dat niet allemaal?
Weet iemand toevallig de laagste snelheid met of zonder kruip?
Bedankt voor de info
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Maar even over je vraag volgens mij heb ik er wel eens een gezien met kruipversnelling maar dit was vast optie en niet standaard... onze 745 XLA heeft iig geen kruipversnelling ... Iig succes met zoeken ...
ff zoeken bij:
superkriechganggetriebe (sonderausrustung)
Dat heeft niet elke 845!!! jij bedoelt de 20% reductie, dat is geen kruip!
En die kun je dan kruipend bijhouden?
ja dat dag ik ook want wij hebben naast die pook naast het stuur ook nog knopje op desbord zitten daar staat slak en haas op ???
Groetn
maar ik heb zelf een case 845 gehad en bij die trekker bediende je met diezelfde hendel de kruipbak ipv de hi/low.
dus het is dus of hi/low bak of een kruipbak, samen gaat dus niet.
Ja 600 meter per uur kun je toch wel kruipen???
Misschien wel knielapjes om doen....
16 8 Synchrongetriebe (ofwel de gewone bak) 30km hendel naar boven is 30 kmh als eindsnelheid, hendel naar beneden is 25% reductie bij ongesynchroniseerd 20% reductie bij gesynchroniseerd. Die laatste heeft een neutraal
Optie 1 8 4, die mist de hendel, alleen met 30 km/h
Optie 2 16 8 40 km/h: hendel heeft een neutraal, en boven is 30, naar onder is 40 (als ik t goed heb onthouden) Deze trekkers zijn er enkel in Case International uitvoering, vanaf de nieuwe neus.
Optie 3 16 8 superkruip, topsnelheid is volgens mij alleen maar 30 km/h, hendel naar boven gewone transmissie, hendel naar beneden is superkruip. Die kon inderdaad wel eens 80% zijn. Weet niet of hier versies met of zonder neutraal van zijn. Ken de bakken verder niet.
jouw uitleg is geheel correct.
Optie 3 (16+8) is alleen in 30 km/h, hendel naar beneden is dan kruip. Deze hendel heeft wel een neutraalstand.
Ben er bang voor dat ik alsnog een foutje hebt gemaakt: 745XL, standaard 16+8 reduzier 30km, optie 1 16+8 synchron 30km, optie 2 16+8 synchron 40km (vanaf 86) en als laatste 16+8 Superkriechgang. Of is die eerste optie een foutje dat 8+4 had moeten zijn?
In de laagste snelheid had hij op 1min 10m gereden, dus dat is 600m/u bij 2000tr/min. Hebben de gewone versies dit ook als laagste snelheid? Of zou dit al een kruipversie zijn?
Bij onze new holland is de laagste kruip slechts 200m/u dit zal in de 845 dus niet bestaan?
30 km.bak met handel= kruipbak
40 km.bak de handel is de wegversnelling.
niet lage gearing, dat is de schilpad. Slak is kruip maar dat was niet standaard.
Op die van mij heb je 4 versnellingen vooruit snel (haas), 4 vooruit traag (schilpad) en 4 achteruit. De slak staat tussen de versnellingspoken en de stoel, is bij wel voorbereid maar echter niet aanwezig.