Waar dient het oranje, rode en groene lampje op het dashbord voor?
mvg
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de David Brown 885 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Als je hem stationair laat lopen (gaat bij onze 885 in ieder geval) het groene lampje weer branden. Wat ik destijds begrepen heb is dat de accu dan niet meer bijgeladen wordt. Dus om hem altijd goed te laten starten tijdens gebruik groene lampje uit
En gok dat het rode lampje van het voorgloeien is? Tenminste, die gaat met een seconde of 5 altijd uit als hij eenmaal loopt
dbtc.co.uk/
Dit duurde: ongeveer 11.400 resultaten (0,25 seconden)
* oranje controlelamp oliedruk van de hydraliek
* groene controlelamp oliedruk van de motor
Het zou kunnen, maar bij de meeste merken is het niet gebruikelijk op hydrauliekdruk een (oranje) contrôlelampje te plaatsen.
Bekender is een oranje contrôlelampje op het luchtfilter om aan te geven of deze door te veel vuil dicht zit.
Ik zal eens navragen over de oranje controlelamp.
Als èèn van de kleppen van de hydropomp niet goed werkte(die zitten bij de keuze knop van de hefinrichting/hydraliek extern in de achterbrug) dan gaat de oranje controlelamp branden.
Dat gebeurde vroeger bij onze 885 bj 1976 nog weleens, zodoende?