Illustratie van:

International 744 - Stuurbekrachtiging, hoe in te bouwen?

Ik vraag me af of ik stuurbekrachtiging kan inbouwen in mijn inter 744. En hoe zou ik dat kunnen doen?? Alvast bedankt!

Deel dit topic

Reacties

Industry Flights
Jep. Tank en dashboard eraf, stuurhuis verwijderen, orbitrol plaatsen en aansluiten.

(klik om te vergroten)

Ik heb er zelf 1 opgezet. Losse orbitrol met nieuwe stuuras en een stuurcilinder van een 946
flip1150
@Industry Flights Wat jij bedoeld is volledig hydraulische besturing. Hij vraagt nadrukkelijk om stuurbekrachtiging dus mechanisch met hulp cylinder.
Industry Flights
@flip1150 klopt, maar zo'n "opknup prutje ding" is mij niks waard. Of volledig hydraulisch of niks, niet zo'n flut setje van internet.
stephan-inter
Er bestaat ook een andere set waar je bijna niks voor hoeft te slopen.
Komt dan een cilinder op de plek van je stuurstang. Zal ff proberen een foto te zoeken
stephan-inter
Foto gevonden.
Er moet dan nog een prioriteit ventiel er bij tussen.
Hoe dit merk heet moet ik je schuldig blijven

(klik om te vergroten)

Fast Eddy
@stephan-inter

Calzoni of zoiets. Mijn eerste Inter 744 had ook zo`n systeem. Maar geef mij de gewone hydrolische besturing maar.
Klein Rot
@International744. ,

Hier is nog een levrancier van hulp besturing: thoni.de/

« Terug naar discussielijst

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 744 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!

REACTIES
7
DEELNEMERS
5
WEERGAVES
0